דף הבית » טופ 100 » קביעת תור למשרד הפנים להחלפת שם משפחתך

קביעת תור למשרד הפנים להחלפת שם משפחתך

2023-05-10 12:42:00+02:00

מבוא

שינוי שם המשפחה שלך הוא החלטה גדולה, וחשוב להבין את התהליך לפני שאתה מקבל את ההחלטה. בישראל, משרד הפנים אחראי על שינוי שם המשפחה שלכם, והתהליך עלול להיות מסובך. מאמר זה יסביר את תהליך קביעת פגישה עם משרד הפנים לשינוי שם המשפחה, כולל המסמכים שעליכם להביא, האגרות שתצטרכו לשלם וציר הזמן של התהליך.

מסמכים דרושים

השלב הראשון בתהליך של שינוי שם המשפחה שלך הוא איסוף המסמכים הדרושים. תצטרכו להביא תעודת לידה מקורית, תעודת זהות ישראלית תקפה ודרכון בתוקף. כמו כן, יהיה עליך לספק הוכחה לכתובת הנוכחית שלך, כגון חשבון חשמל או דף חשבון בנק.

עמלות

העמלות עבור שינוי שם המשפחה שלך משתנות בהתאם לסוג השינוי שאתה מבצע. במידה ואתם משנים את שם המשפחה שלכם עקב נישואין, האגרה היא 50 ₪. אם אתה משנה את שם המשפחה שלך מכל סיבה אחרת, העמלה היא 100 ₪.

ציר זמן

לאחר שאספתם את המסמכים הדרושים ושילמתם את האגרות, תוכלו לקבוע פגישה עם משרד הפנים. ניתן לקבוע את התור באינטרנט או בטלפון. לאחר קביעת התור תצטרכו להביא את המסמכים למשרד הפנים ביום המינוי. התהליך אורך לרוב כשבועיים, תוך שבועיים ממועד התור תקבלו תעודה מזהה חדשה עם שם המשפחה החדש.

סיכום

שינוי שם המשפחה בישראל הוא תהליך מורכב, אך ניתן לעשות זאת בעזרת משרד הפנים. התהליך כולל איסוף המסמכים הדרושים, תשלום האגרות וקביעת פגישה עם משרד הפנים. לאחר קביעת המינוי, יהיה עליך להביא את המסמכים למשרד הפנים ביום המינוי. התהליך אורך לרוב כשבועיים, תוך שבועיים ממועד התור תקבלו תעודה מזהה חדשה עם שם המשפחה החדש. למידע נוסף על שינוי שם המשפחה שלך בישראל, אתה יכול לבקר בדף ויקיפדיה העברית או לצפות בסרטון YouTube זה.

סיכום

שינוי שם המשפחה בישראל הוא תהליך מורכב, אך ניתן לעשות זאת בעזרת משרד הפנים. התהליך כולל איסוף המסמכים הדרושים, תשלום האגרות וקביעת פגישה עם משרד הפנים. לאחר קביעת המינוי, יהיה עליך להביא את המסמכים למשרד הפנים ביום המינוי. התהליך אורך לרוב כשבועיים, תוך שבועיים ממועד התור תקבלו תעודה מזהה חדשה עם שם המשפחה החדש.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן