דף הבית » מגזין » קביעת תור במשרד הפנים להחלפת שם משפחה

קביעת תור במשרד הפנים להחלפת שם משפחה

2023-05-06 22:55:00+02:00

מבוא

שינוי שם המשפחה שלך היא החלטה גדולה ואין להקל בה ראש. בישראל תהליך שינוי שם המשפחה שלך מוסדר על ידי משרד הפנים. על מנת לשנות את שם המשפחה יש לקבוע תור במשרד הפנים ולהגיש את המסמכים הדרושים. במאמר זה נדון בתהליך קביעת תור במשרד הפנים לשינוי שם משפחתך. אנו נכסה את השלבים המעורבים, את המסמכים הנדרשים ואת העמלות הקשורות לתהליך.

צעדים הכרוכים בקביעת תור במשרד הפנים לשינוי שם משפחתך

השלב הראשון בקביעת תור במשרד הפנים לשינוי שם המשפחה הוא פנייה למשרד הפנים. ניתן לפנות למשרד הפנים בטלפון, במייל או באופן אישי. לאחר פנייתכם למשרד הפנים, תצטרכו לספק לו את המסמכים הדרושים. המסמכים הנדרשים לשינוי שם המשפחה שלך משתנים בהתאם למצבך. השלב הבא הוא קביעת תור במשרד הפנים. ניתן לקבוע תור בטלפון או באופן אישי. לאחר שקבעתם תור, תצטרכו להביא את המסמכים הדרושים לפגישה. המסמכים הנדרשים לשינוי שם המשפחה שלך כוללים תעודה מזהה תקפה, עותק של תעודת הלידה שלך, עותק של תעודת הנישואין שלך (אם רלוונטי) והעתק של גזירת הגירושין שלך (אם רלוונטי).

מסמכים נדרשים כדי לשנות את שם המשפחה שלך

על מנת לשנות את שם המשפחה שלך, עליך לספק למשרד הפנים את המסמכים הדרושים. המסמכים הנדרשים לשינוי שם המשפחה שלך משתנים בהתאם למצבך. ככלל, תצטרך לספק את המסמכים הבאים: • תעודה מזהה תקפה • עותק של תעודת הלידה שלך • עותק של תעודת הנישואין שלך (אם רלוונטי) • עותק של פסק הגירושין שלך (אם רלוונטי) • עותק של הדרכון שלך (אם רלוונטי) • עותק של רישיון הנהיגה שלך (אם רלוונטי) • עותק של צו בית המשפט שלך (אם רלוונטי)

עמלות הקשורות לשינוי שם המשפחה שלך

בנוסף למסמכים הנדרשים לשינוי שם המשפחה שלך, תצטרך לשלם גם אגרה. שכר הטרחה בגין שינוי שם משפחתך נקבע כיום על 50 ש"ח. אגרה זו אינה ניתנת להחזר ויש לשלם אותה במועד הפגישה.

שאלות ותשובות

ש: אילו מסמכים אני צריך כדי לשנות את שם המשפחה שלי? ת: יהיה עליך לספק למשרד הפנים תעודה מזהה תקפה, העתק מתעודת הלידה שלך, עותק של תעודת הנישואין שלך (אם רלוונטי), עותק של פסק הגירושין שלך (אם רלוונטי), עותק של דרכון (אם רלוונטי), עותק של רישיון הנהיגה שלך (אם רלוונטי), ועותק של צו בית המשפט שלך (אם רלוונטי). ש: כמה עולה לשנות את שם המשפחה שלי? ת: שכר הטרחה על שינוי שם משפחתך נקבע כיום על 50 ש"ח. עמלה זו אינה ניתנת להחזר ויש לשלם אותה במועד הפגישה. ש: כיצד ניתן לקבוע תור במשרד הפנים לשנות את שם המשפחה שלי? ת: ניתן לקבוע פגישה בטלפון או באופן אישי. לאחר שקבעתם תור, תצטרכו להביא את המסמכים הדרושים לפגישה.

סיכום

קביעת תור במשרד הפנים לשינוי שם המשפחה שלך הוא תהליך פשוט יחסית. הצעד הראשון הוא לפנות למשרד הפנים ולמסור להם את המסמכים הדרושים. המסמכים הנדרשים לשינוי שם המשפחה שלך משתנים בהתאם למצבך. לאחר שסיפקת את המסמכים הדרושים, תוכל לקבוע פגישה בטלפון או באופן אישי. בפגישה תצטרכו להביא את המסמכים הדרושים ולשלם אגרה בסך 50 ש"ח. לאחר המינוי, משרד הפנים יטפל בפנייתכם ויוציא לכם שם משפחה חדש.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן