דף הבית » המלצת הצוות » צחי נוי – בלוגר ומשפיע ישראלי

צחי נוי – בלוגר ומשפיע ישראלי

2023-05-10 06:02:00+02:00

מי זה צחי נוי?

צחי נוי הוא בלוגר ומשפיע ישראלי שעשה לעצמו שם בעולם המדיה החברתית. הוא ידוע בעיקר בזכות הבלוג שלו, המתמקד באורח חיים, אופנה וטיולים. הוא זכה לעוקבים גם באינסטגרם, שם הוא משתף בחיי היומיום שלו ובטיולים. נוי נולד בישראל וגדל בעיירה קטנה בצפון הארץ. הוא למד באוניברסיטת חיפה, שם סיים תואר במנהל עסקים. לאחר שסיים את לימודיו הוא עבר לתל אביב והחל לעבוד בתעשיית האופנה. נוי פתח את הבלוג שלו ב-2016 וצבר במהירות קהל עוקבים. הבלוג שלו מתמקד באורח חיים, אופנה וטיולים, ולעתים קרובות הוא משתף בחוויותיו ובמחשבותיו בנושאים אלו. הוא גם חולק את הסגנון האישי שלו וטיפים אופנתיים.

הקריירה של צחי נוי

הקריירה של נוי נמצאת במגמת עלייה מאז פתח את הבלוג שלו. הוא הוצג בכמה מגזינים ובעיתונים, כולל ווג ו-Elle. הוא גם הוצג במספר תוכניות טלוויזיה וסרטים דוקומנטריים. נוי הפך גם למשפיען פופולרי באינסטגרם. יש לו למעלה ממיליון עוקבים ולעתים קרובות משתף אותו בחיי היומיום שלו ובנסיעותיו. הוא גם חולק את עצות האופנה שלו ועצות הסגנון שלו. נוי גם שיתף פעולה עם כמה מותגים, כולל אדידס ונייקי. הוא גם הוצג במספר קמפיינים עבור מותגים אלה.

חייו האישיים של צחי נוי

נוי הוא אדם פרטי ואינו חולק הרבה על חייו האישיים. עם זאת, הוא ידוע כמטייל נלהב ולעתים קרובות משתף תמונות של מסעותיו בחשבון האינסטגרם שלו. נוי הוא גם חובב חיות ולעתים קרובות משתף תמונות של חיות המחמד שלו בחשבון האינסטגרם שלו. הוא גם מעריץ גדול של מוזיקה ולעתים קרובות משתף תמונות שלו בקונצרטים.

ההישגים של צחי נוי

נוי השיג הרבה בקריירה שלו. הוא הוצג בכמה מגזינים ובעיתונים, כולל ווג ו-Elle. הוא גם הוצג במספר תוכניות טלוויזיה ובסרטים דוקומנטריים. נוי גם שיתף פעולה עם כמה מותגים, כולל אדידס ונייקי. הוא גם הוצג במספר קמפיינים עבור מותגים אלה. נוי זכה להכרה גם בזכות עבודתו בתעשיית האופנה. הוא היה מועמד למספר פרסים, ביניהם פרסי האופנה הישראלית ופרסי בלוגר האופנה הישראלי.

טבלת הישגיו של צחי נוי

מגזינים ועיתונים

פרסום שָׁנָה
אָפנָה 2017
אל 2018
הארץ 2019

תוכניות טלוויזיה וסרטים דוקומנטריים

הצגה / תיעודי שָׁנָה
שבוע האופנה 2017
מלחמות סטייל 2018
יומני הפאשניסטה 2019

מותגים

מותג שָׁנָה
אדידס 2017
נייקי 2018
ליווי'ס 2019

פרסים

פרס שָׁנָה
פרסי האופנה הישראלית 2017
פרסי בלוגר האופנה הישראלי 2018
פרסי המשפיענים הישראלים 2019

סיכום

צחי נוי הוא בלוגר ומשפיע ישראלי שעשה לעצמו שם בעולם המדיה החברתית. הוא הוצג בכמה מגזינים ובעיתונים, כולל ווג ו-Elle. הוא גם שיתף פעולה עם כמה מותגים, כולל אדידס ונייקי. הוא גם היה מועמד למספר פרסים, ביניהם פרסי האופנה הישראלית ופרסי בלוגר האופנה הישראלי. נוי הוא אדם פרטי ולא חולק הרבה על חייו האישיים, אבל ידוע שהוא מטייל נלהב וחובב חיות. הוא השיג הרבה בקריירה שלו וממשיך לעשות לעצמו שם בעולם המדיה החברתית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן