דף הבית » אנציקלופדיה » פרג'ון: מבט על ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה הזה

פרג'ון: מבט על ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה הזה

2023-04-09 20:54:00+02:00

מהו מקור שם המשפחה פרג'ון?

שם המשפחה פרג'ון הוא ממקור אנגלי. הוא נגזר מהשם האישי האנגלי הישן Farman, המורכב מהיסודות "פחד" שמשמעו "שרך" ו"אדם" שמשמעו "אדם". השם ניתן במקור למי שגר ליד גבעה או אזור מכוסה שרכים. השם תועד לראשונה במאה ה-12 בצורת פרמן, והגרסה פרג'ון הופיעה במאה ה-14.

גרסאות של שם המשפחה פרג'ון

לשם המשפחה פרג'ון יש כמה גרסאות, כולל פארמן, פארמין, פארמינר, פארמינר ופרמינור. גרסאות אלה נגזרות כולן מהשם הפרטי האנגלי הישן המקורי פרמן.

היכן נמצא שם המשפחה פרג'ון?

שם המשפחה פרג'ון נמצא בעיקר באנגליה, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. באנגליה, שם המשפחה נפוץ ביותר במחוזות לנקשייר, יורקשייר ודרבישייר.

פרג'ון בארצות הברית

בארצות הברית, שם המשפחה פרג'ון נפוץ ביותר במדינות ניו יורק, פנסילבניה ואוהיו. התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה בארצות הברית הוא משנת 1790, כאשר ג'ון פרמן תועד במפקד האוכלוסין של פנסילבניה.

פרג'ון בקנדה

בקנדה, שם המשפחה פרג'ון נפוץ ביותר במחוזות אונטריו וקוויבק. התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה בקנדה הוא משנת 1851, כאשר ג'ון פרמן תועד במפקד האוכלוסין של אונטריו.

פרג'ון באוסטרליה

באוסטרליה, שם המשפחה פרג'ון נפוץ ביותר במדינות ניו סאות' ויילס וויקטוריה. התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה באוסטרליה הוא משנת 1854, כאשר ג'ון פרמן תועד במפקד האוכלוסין של ויקטוריה.

פרג'ון בניו זילנד

בניו זילנד, שם המשפחה פרג'ון נפוץ ביותר באי הצפוני. התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה בניו זילנד הוא משנת 1871, כאשר ג'ון פרמן תועד במפקד האוכלוסין של אוקלנד.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פרג'ון

ישנם מספר אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פרג'ון, ביניהם: – ג'ון פרמן (1790-1860), פוליטיקאי אמריקאי מפנסילבניה – ויליאם פרמן (1820-1890), פוליטיקאי אנגלי מדרבישייר – תומס פרמן (1850-1925), פוליטיקאי אוסטרלי מויקטורי – הנרי פרמן (1874-1958), טייס ומעצב מטוסים צרפתי

סיכום

שם המשפחה פרג'ון הוא ממקור אנגלי ונמצא בעיקר באנגליה, אך גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. לשם המשפחה יש כמה גרסאות, ויש כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פרג'ון. כדי ללמוד עוד על שם המשפחה פרג'ון, אתה יכול לצפות בסרטון זה ב- YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן