דף הבית » TOP10 » פליישלר שם משפחה: היסטוריה, משמעות ומקור

פליישלר שם משפחה: היסטוריה, משמעות ומקור

2023-05-09 09:04:00+02:00

מהו שם המשפחה של פליישלר?

שם המשפחה פליישלר הוא שם משפחה יהודי שמקורו בגרמניה. זה נגזר מהמילה הגרמנית "פלייש", שפירושה "בשר". משערים שמשפחת פליישלר הייתה צאצאית של מהגרים יהודים שהתיישבו בגרמניה בסוף המאה ה-18. משפחת פליישלר התפשטה מאז לאזורים אחרים באירופה, צפון אמריקה וישראל.

היסטוריה של שם המשפחה פליישלר

מאמינים שמשפחת פליישלר מקורה בגרמניה בסוף המאה ה-18. על פי ההערכות, המשפחה הייתה צאצאית של מהגרים יהודים שהתיישבו בגרמניה ממזרח אירופה. משפחת פליישלר התפשטה מאז לאזורים אחרים באירופה, צפון אמריקה וישראל. למשפחת פליישלר היסטוריה ארוכה ועשירה בגרמניה. במאה ה-19 הייתה משפחת פליישלר אחת המשפחות היהודיות הבולטות בגרמניה. המשפחה הייתה ידועה בפילנתרופיה ובמעורבותה בקהילה היהודית. משפחת פליישלר הייתה מעורבת גם בפזורה היהודית בגרמניה. בסוף המאה ה-19, רבים מבני משפחת פליישלר היגרו לארצות הברית ולמדינות נוספות. משפחת פליישלר התפשטה מאז למקומות אחרים בעולם, כולל ישראל.

משמעות שם המשפחה פליישלר

שם המשפחה פליישלר נגזר מהמילה הגרמנית "פלייש", שפירושה "בשר". ההערכה היא שהשם ניתן למשפחה בגלל מעורבותם בתעשיית הבשר. משפחת פליישלר הייתה ידועה במעורבותה בתעשיית הבשר בגרמניה במאה ה-19.

מקור שם המשפחה פליישלר

מקורו של שם המשפחה פליישלר הוא בגרמניה בסוף המאה ה-18. על פי ההערכות, המשפחה הייתה צאצאית של מהגרים יהודים שהתיישבו בגרמניה ממזרח אירופה. משפחת פליישלר התפשטה מאז לאזורים אחרים באירופה, צפון אמריקה וישראל.

אנשים בולטים עם שם המשפחה פליישלר

היו הרבה אנשים בולטים עם שם המשפחה פליישלר. כמה מהפליישלרים המפורסמים ביותר כוללים:

  • מקס פליישלר (1860-1937), איש עסקים ופילנתרופ יהודי-גרמני
  • הרמן פליישלר (1890-1944), עורך דין ופוליטיקאי יהודי-גרמני
  • רודולף פליישלר (1902-1944), לוחם התנגדות יהודי-גרמני
  • רות פליישלר (1911-2006), סופרת ועיתונאית יהודייה-גרמנית
  • ראלף פליישלר (1917-2009), איש עסקים ופילנתרופ יהודי-גרמני

למשפחת פליישלר היסטוריה ארוכה ועשירה בגרמניה ומחוצה לה. המשפחה הייתה מעורבת בפזורה היהודית במשך מאות שנים והשפיעה לאורך זמן על העולם.

סיכום

שם המשפחה פליישלר הוא שם משפחה יהודי שמקורו בגרמניה בסוף המאה ה-18. השם נגזר מהמילה הגרמנית "פלייש", שפירושה "בשר". משערים שמשפחת פליישלר הייתה צאצאית של מהגרים יהודים שהתיישבו בגרמניה ממזרח אירופה. משפחת פליישלר התפשטה מאז לאזורים אחרים באירופה, צפון אמריקה וישראל. למשפחת פליישלר היסטוריה ארוכה ועשירה בגרמניה ומחוצה לה. המשפחה הייתה מעורבת בפזורה היהודית במשך מאות שנים והשפיעה לאורך זמן על העולם. היו הרבה אנשים בולטים עם שם המשפחה פליישלר, כולל מקס פליישלר, הרמן פליישלר, רודולף פליישלר, רות פליישלר וראלף פליישלר. למידע נוסף על שם המשפחה פליישלר, בקר בוויקיפדיה העברית או צפה בסרטון זה ביוטיוב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן