דף הבית » TOP10 » פירוש שם משפחה מלך – מדריך מקיף

פירוש שם משפחה מלך – מדריך מקיף

2023-05-28 17:40:00+02:00

מה פירוש שם המשפחה מלך?

שם המשפחה קינג הוא שם משפחה אנגלי נפוץ, שמקורו במילה האנגלית הישנה "cyning", שפירושה "מלך". מקורו של שם המשפחה הוא מימי הביניים, כאשר הוא שימש לציון אדם ממוצא מלכותי. הוא גם חשב ששימש כתואר אצולה, או לציון אדם בעל מעמד חברתי גבוה. שם המשפחה מלך נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, בריטניה, אירלנד, אוסטרליה , וניו זילנד. הוא נמצא גם במדינות אחרות עם אוכלוסיות דוברות אנגלית, כמו דרום אפריקה והודו.

וריאציות של שם המשפחה מלך

לשם המשפחה קינג יש וריאציות רבות, כולל קינג, קינגסלי, קינגסלי, קינגמן, קינגדון, קינגהורן, קינגוול וקינגווד. וריאציות אלו נמצאות לרוב במדינות שונות, וניתן להשתמש בהן כדי להתחקות אחר מקור שם המשפחה.

מקורותיו של שם המשפחה המלך

מקורו של שם המשפחה King הוא באנגליה, שם הוא שימש לציון אדם ממוצא מלכותי. הוא גם חשב ששימש כתואר אצולה, או לציון אדם בעל מעמד חברתי גבוה. שם המשפחה מלך נמצא גם במדינות אחרות עם אוכלוסיות דוברות אנגלית, כמו דרום אפריקה והודו. בדרום אפריקה, סבורים ששם המשפחה מקורו במילה ההולנדית "koning", שפירושה "מלך". בהודו, סבורים ששם המשפחה מקורו במילה בסנסקריט "ראג'ה", שפירושה גם "מלך".

המשמעות של שם המשפחה מלך בארצות הברית

בארצות הברית, שם המשפחה קינג מקושר לרוב למשפחות אפרו-אמריקאיות. סביר להניח שמקורו בסחר בעבדים, כאשר עבדים אפריקאים קיבלו את שם המשפחה מלך על ידי בעליהם. שם המשפחה נמצא גם בקרב שבטים אינדיאנים, שם חושבים שמקורו בשם השבטי "קיינג".

המשמעות של שם המשפחה מלך בבריטניה

בבריטניה, שם המשפחה קינג מקושר לרוב למשפחות אנגליות. משערים שמקורו מימי הביניים, אז שימש לציון אדם ממוצא מלכותי. סבורים כי הוא שימש גם כתואר אצולה, או לציון אדם בעל מעמד חברתי גבוה.

המשמעות של שם המשפחה מלך באירלנד

באירלנד, שם המשפחה המלך מקושר לרוב עם משפחות איריות. סביר להניח שמקורו במילה הגאלית "ceann", שפירושה "ראש" או "ראש". סבורים כי הוא שימש גם כתואר אצולה, או לציון אדם בעל מעמד חברתי גבוה.

משמעות שם המשפחה מלך באוסטרליה וניו זילנד

באוסטרליה ובניו זילנד, שם המשפחה המלך מקושר לרוב למשפחות אנגליות ואיריות. משערים שמקורו מימי הביניים, אז שימש לציון אדם ממוצא מלכותי. סבורים כי הוא שימש גם כתואר אצולה, או לציון אדם בעל מעמד חברתי גבוה.

משמעותו של שם המשפחה המלך

שם המשפחה קינג הוא שם משפחה אנגלי נפוץ, ונמצא במדינות רבות ברחבי העולם. משערים שמקורו מימי הביניים, אז שימש לציון אדם ממוצא מלכותי. הוא גם חשב ששימש כתואר אצולה, או לציון אדם בעל מעמד חברתי גבוה. כיום, שם המשפחה מלך עדיין משמש לציון אדם ממוצא מלכותי, או אדם בעל מעמד חברתי גבוה. הוא משמש גם לציון אדם שהוא חזק, חזק ומכובד.

סיכום

שם המשפחה קינג הוא שם משפחה אנגלי נפוץ, ונמצא במדינות רבות ברחבי העולם. משערים שמקורו מימי הביניים, אז שימש לציון אדם ממוצא מלכותי. סבורים כי הוא שימש גם כתואר אצולה, או לציון אדם בעל מעמד חברתי גבוה. כיום, שם המשפחה מלך עדיין משמש לציון אדם ממוצא מלכותי, או אדם בעל מעמד חברתי גבוה. הוא משמש גם לציון אדם חזק, חזק ומכובד. כדי ללמוד עוד על ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה מלך, אתה יכול לצפות בסרטון YouTube זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן