דף הבית » מומלץ בהקדם » פירוש שם המשפחה Schwalbe

פירוש שם המשפחה Schwalbe

פירוש שם המשפחה Schwalbe

מה המשמעות של שם המשפחה שוואלב?

שם המשפחה Schwalbe הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית התיכונה "schwalbe", שפירושה "סנונית". מאמינים שהשם ניתן לאב קדמון שהיה צופה בציפורים או צייד סנוניות. כמו כן, מאמינים כי השם ניתן למי שחי ליד גוף מים שבו נראו לעתים קרובות סנוניות.

מקור שם המשפחה שוואלב

שם המשפחה Schwalbe נמצא ברשומות המתוארכות למאה ה-13 בגרמניה. מאמינים שמקורו באזור בוואריה, שנמצא בדרום גרמניה. השם נמצא גם ברשומות מחלקים אחרים של גרמניה, כולל חבל הריין, סקסוניה ופרוסיה.

וריאציות של שם המשפחה שוואלב

לשם המשפחה Schwalbe יש וריאציות רבות, כולל Schwab, Schwabe, Schwaben, Schwabenbauer, Schwabenberger, Schwabenland, Schwabenländer, Schwabenmüller, Schwabenstern, Schwabenstöckl, Schwabenstreich, Schwabenwirt, Schwabenwurz ו- Schwabenwürz.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שוולבה

ישנם מספר אנשים מפורסמים עם שם המשפחה Schwalbe, כולל:

  • הנס שוואלב (1890-1944), פיזיקאי וכימאי גרמני
  • היינץ שוואלב (1902-1944), טייס קרב גרמני במלחמת העולם השנייה
  • קורט שוואלב (1910-1944), טייס קרב גרמני במלחמת העולם השנייה
  • רודולף שוואלב (1890-1944), טייס קרב גרמני במלחמת העולם השנייה
  • Walter Schwalbe (1890-1944), טייס קרב גרמני במלחמת העולם השנייה

סיכום

שם המשפחה Schwalbe הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית התיכונה "schwalbe", שפירושה "סנונית". מאמינים שהשם ניתן לאב קדמון שהיה צופה בציפורים או צייד סנוניות. השם נמצא גם ברשומות מחלקים אחרים של גרמניה, כולל חבל הריין, סקסוניה ופרוסיה. ישנם מספר אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שוואבה, כולל הנס שוואבה, היינץ שוואבה, קורט שוואבה, רודולף שוואלב, ולטר שוואבה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן