דף הבית » המלצת הצוות » פיצול שם פרטי ושם משפחה באקסל

פיצול שם פרטי ושם משפחה באקסל

פיצול שם פרטי ושם משפחה באקסל

פיצול שם פרטי ושם משפחה באקסל

פיצול שמות פרטיים ושמות משפחה ב-Excel יכול להיות משימה מייגעת, במיוחד אם יש לך מערך נתונים גדול. למרבה המזל, יש כמה שיטות פשוטות שיכולות לעזור לך לפצל במהירות ובקלות שמות פרטיים ושמות משפחה ב-Excel. במדריך זה, נדריך אותך בשלבים של פיצול שמות פרטיים ושמות משפחה ב-Excel.

שימוש בתכונת טקסט לעמודות

השיטה הראשונה לפיצול שמות פרטיים ושמות משפחה ב-Excel היא להשתמש בתכונה טקסט לעמודות. תכונה זו זמינה בכל הגירסאות של Excel והיא דרך מצוינת לפצל במהירות שמות פרטיים ושמות משפחה. כדי להשתמש בתכונה זו, בחר תחילה בעמודה המכילה את השם הפרטי והמשפחה. לאחר מכן, עבור ללשונית נתונים ולחץ על כפתור טקסט לעמודות. פעולה זו תפתח את אשף המרת טקסט לעמודות. בשלב הראשון של האשף, בחר באפשרות מופרד ולחץ על הבא. בשלב השני, בחר באפשרות רווח ולחץ על הבא. בשלב השלישי, בחר את תא היעד ולחץ על סיום. פעולה זו תפצל את השם הפרטי ושם המשפחה לשתי עמודות נפרדות.

שימוש בפונקציות שמאל וימין

השיטה השנייה לפיצול שמות פרטיים ושמות משפחה ב-Excel היא להשתמש בפונקציות LEFT ו- RIGHT. פונקציות אלו זמינות בכל הגירסאות של Excel והן דרך מצוינת לפצל במהירות שמות פרטיים ושמות משפחה. כדי להשתמש בפונקציות אלה, בחר תחילה את התא המכיל את השם הפרטי והמשפחה. לאחר מכן, הזן את הנוסחה הבאה לתא:=LEFT(A1,FIND(" ",A1)-1)נוסחה זו תחלץ את השם הפרטי מהתא. כדי לחלץ את שם המשפחה, הזינו את הנוסחה הבאה לתא:=RIGHT(A1,LEN(A1)-FIND(" ",A1))נוסחה זו תחלץ את שם המשפחה מהתא.

שימוש בתוסף שמות מפוצלים

השיטה השלישית לפיצול שמות פרטיים ושמות משפחה ב-Excel היא להשתמש בתוסף Split Names. תוספת זו זמינה בחינם מחנות Microsoft Office והיא דרך מצוינת לפצל במהירות שמות פרטיים ושמות משפחה. כדי להשתמש בתוסף זה, תחילה בחר את העמודה המכילה את השם הפרטי והמשפחה. לאחר מכן, עבור ללשונית הוספה ולחץ על כפתור פיצול שמות. פעולה זו תפתח את חלון פיצול שמות. בחלון פיצול שמות, בחר את האפשרויות שם פרטי ושם משפחה ולחץ על אישור. פעולה זו תפצל את השם הפרטי ושם המשפחה לשתי עמודות נפרדות.

סיכום

פיצול שם פרטי ושמות משפחה באקסל יכול להיות משימה מייגעת, אבל זה לא חייב להיות. בעזרת השיטות המתוארות במדריך זה, תוכל לפצל במהירות ובקלות שמות פרטיים ושמות משפחה באקסל. בין אם אתה משתמש בתכונה טקסט לעמודות, בפונקציות שמאל וימין, או התוסף פיצול שמות, תוכל לפצל במהירות ובקלות שמות פרטיים ושמות משפחה ב-Excel. למידע נוסף על פיצול שמות פרטיים ושמות משפחה ב-Excel. אקסל, עיין בסרטון הדרכה זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן