דף הבית » מומלץ בהקדם » פוס: שם משפחה הולנדי

פוס: שם משפחה הולנדי

2023-05-07 13:10:00+02:00

מה פירוש השם פוס?

שם המשפחה ההולנדי Foss נגזר מהמילה ההולנדית העתיקה "fosse", שפירושה "תעלה" או "תעלה". משערים כי במקור זה היה שם טופוגרפי למי שגר ליד תעלה או תעלה. נהוג לחשוב שהשם שימש גם ככינוי למי שהיה טוב במיוחד בחפירת תעלות או תעלות.

היסטוריה של שם המשפחה פוס

מקורו של שם המשפחה פוס הוא בהולנד, והוא נפוץ בעיקר בחלקים הצפוניים והמערביים של המדינה. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל גרמניה, צרפת וארצות הברית. בהולנד, שם המשפחה פוס נפוץ ביותר במחוזות צפון הולנד, דרום הולנד ואוטרכט. הוא נמצא גם במחוזות פריזלנד, גלדרלנד וחרונינגן.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פוס

ישנם מספר אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פוס, כולל:

  • יוהנס פוס (צייר הולנדי מהמאה ה-17)
  • הנס פוס (משורר נורבגי מהמאה ה-18)
  • לודוויג פוס (מלחין נורבגי מהמאה ה-19)
  • ג'ון פוס (פוליטיקאי אמריקאי מהמאה ה-20)
  • ג'ון פוס (שחקן אמריקאי מהמאה ה-20)
  • ג'ון פוס (יזם אמריקאי מהמאה ה-21)

שם משפחה פוס מסביב לעולם

שם המשפחה פוס נפוץ ביותר בהולנד, שם הוא שם המשפחה ה-5,936 הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל גרמניה (שם הוא שם המשפחה ה-5,890 הנפוץ ביותר), צרפת (שם המשפחה ה-5,890 הנפוץ ביותר), וארצות הברית (שם המשפחה ה-5,890 הנפוץ ביותר) . בארצות הברית, שם המשפחה פוס נפוץ ביותר במדינות קליפורניה, ניו יורק וטקסס. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל אילינוי, פנסילבניה ואוהיו.

סיכום

שם המשפחה פוס הוא שם משפחה הולנדי שמקורו במילה ההולנדית העתיקה "fosse", שפירושה "תעלה" או "תעלה". הוא נפוץ ביותר בהולנד, שם הוא שם המשפחה ה-5,936 הנפוץ ביותר, והוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל גרמניה, צרפת וארצות הברית. ישנם מספר אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פוס, ביניהם יוהנס פוס, הנס פוס, לודוויג פוס, ג'ון פוס וג'ון פוס. אם אתה מעוניין ללמוד עוד על שם המשפחה Foss, אתה יכול לצפות בסרטון זה מיוטיוב: Foss Surname .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן