דף הבית » להעביר את הזמן » עריכת לבקוביץ – מבט מקיף על שם המשפחה

עריכת לבקוביץ – מבט מקיף על שם המשפחה

2023-05-07 06:07:00+02:00

מהו מקור שם המשפחה לבקוביץ?

שם המשפחה לבקוביץ הוא ממוצא יהודי והוא נגזר מהמילה העברית "לבקוביץ", שפירושה "בן הלוי". הלויים היו שבט של בני ישראל שהיו אחראים על קיום טקסים דתיים במקדש ירושלים. על פי ההערכות, מקורה של משפחת לבקוביץ בעיירה לבקוביץ, השוכנת באזור גליציה האוקראיני של ימינו.

מה המשמעות של שם המשפחה לבקוביץ?

שם המשפחה לבקוביץ נגזר מהמילה העברית "לבקוביץ", שפירושה "בן הלוי". הלויים היו שבט של בני ישראל שהיו אחראים על קיום טקסים דתיים במקדש ירושלים. על פי ההערכות, מקורה של משפחת לבקוביץ בעיירה לבקוביץ, השוכנת באזור גליציה האוקראיני של ימינו.

תולדות שם המשפחה לבקוביץ

על פי ההערכות, מקורה של משפחת לבקוביץ בעיירה לבקוביץ, השוכנת באזור גליציה האוקראיני של ימינו. משערים כי המשפחה הוקמה במאה ה-16, כאשר האזור היה חלק מחבר העמים הפולני-ליטאי. משערים שמשפחת לבקוביץ הייתה משפחה בולטת באזור, ורבים מבני המשפחה היו מעורבים בקהילה היהודית. משפחת לבקוביץ הייתה מעורבת גם בהתנגדות היהודית במלחמת העולם השנייה. רבים מבני המשפחה נהרגו במהלך השואה, והמשפחה הייתה מפוזרת ברחבי אירופה. לאחר המלחמה עלו רבים מבני המשפחה לישראל, שם הקימו חיים חדשים.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה לבקוביץ

יש הרבה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה לבקוביץ, ביניהם:• הרב יצחק לבקוביץ – רב בולט בישראל• דוד לבקוביץ – איש עסקים ונדבן אמריקאי• מארק לבקוביץ – שחקן אמריקאי• אבי לבקוביץ – מוזיקאי ישראלי• יעל לבקוביץ – זמר ישראלי

סיכום

שם המשפחה לבקוביץ הוא ממוצא יהודי והוא נגזר מהמילה העברית "לבקוביץ", שפירושה "בן הלוי". על פי ההערכות, מקורה של משפחת לבקוביץ בעיירה לבקוביץ, השוכנת באזור גליציה האוקראיני של ימינו. משערים כי המשפחה הוקמה במאה ה-16, ורבים מבני המשפחה היו מעורבים בקהילה היהודית. משפחת לבקוביץ הייתה מעורבת גם בהתנגדות היהודית במלחמת העולם השנייה. יש הרבה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה לבקוביץ, ביניהם הרב יצחק לבקוביץ, דוד לבקוביץ, מארק לבקוביץ, אבי לבקוביץ ויעל לבקוביץ.

טבלת המפורסמים עם שם המשפחה לבקוביץ

שֵׁם כיבוש
הרב יצחק לבקוביץ רַב
דוד לבקוביץ איש עסקים ופילנתרופ
מארק לבקוביץ שַׂחְקָן
אבי לבקוביץ מוּסִיקָאִי
יעל לבקוביץ זמר

לשם המשפחה לבקוביץ היסטוריה ארוכה ועשירה, וחבריו תרמו תרומה משמעותית לקהילה היהודית. למידע נוסף על משפחת לבקוביץ, ניתן לצפות בסרטון YouTube זה על המשפחה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן