דף הבית » אנציקלופדיה » עמנואל שם משפחה – מבט מקיף

עמנואל שם משפחה – מבט מקיף

2023-05-07 04:25:00+02:00

מה המשמעות של שם המשפחה עמנואל?

שם המשפחה עמנואל נגזר מהשם העברי עמנואל, שפירושו "אלוהים איתנו". השם שימש בצורות שונות לאורך ההיסטוריה, כולל עמנואל, עמנואל ומנואל. זהו שם פופולרי במדינות רבות, כולל ארצות הברית, ישראל ובריטניה.

היסטוריה ומקור שם המשפחה עמנואל

שורשיו של שם המשפחה עמנואל בשפה העברית. הוא נגזר מהשם העברי עמנואל, שפירושו "אלוהים איתנו". השם שימש בצורות שונות במהלך ההיסטוריה, כולל עמנואל, עמנואל ומנואל. מקורו של השם הוא במזרח התיכון, ומאמינים שהוא שימש את בני ישראל הקדמונים. השם נמצא גם בתנ"ך, שם הוא משמש להתייחסות לישוע המשיח.

שכיחות שם המשפחה עמנואל

שם המשפחה עמנואל נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. בארצות הברית, זהו שם המשפחה ה-8,845 הנפוץ ביותר, עם כ-1,000 אנשים הנושאים את השם. בישראל, זהו שם המשפחה הרביעי בשכיחותו, עם למעלה מ-30,000 אנשים הנושאים את השם. בבריטניה, זהו שם המשפחה ה-1,845 הנפוץ ביותר, עם למעלה מ-1,000 אנשים הנושאים את השם.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה עמנואל

ישנם אנשים מפורסמים רבים הנושאים את שם המשפחה עמנואל. אלה כוללים את נשיא ארצות הברית לשעבר ברק אובמה, ראש ממשלת ישראל לשעבר אהוד ברק ושר ההגנה לשעבר של ארצות הברית ליאון פאנטה.

ברק אובמה

ברק אובמה הוא נשיא ארצות הברית לשעבר שכיהן בין השנים 2009 עד 2017. הוא האפרו-אמריקאי הראשון שכיהן בתפקיד, והוא הנשיא הראשון שנולד מחוץ לארצות הברית. אובמה הוא בוגר בית הספר למשפטים בהרווארד, והוא היה עורך דין לזכויות אזרח לפני שנכנס לפוליטיקה.

אהוד ברק

אהוד ברק הוא ראש ממשלת ישראל לשעבר שכיהן בשנים 1999 עד 2001. הוא אלוף בדימוס בצבא ההגנה לישראל, והוא החייל המעוטר ביותר בתולדות צה"ל. ברק הוא בוגר האוניברסיטה העברית בירושלים, חתן פרס נובל לשלום.

לאון פנטה

ליאון פנטה הוא שר ההגנה של ארצות הברית לשעבר שכיהן בין השנים 2011 ל-2013. הוא בוגר אוניברסיטת סנטה קלרה, והוא לשעבר מנהל סוכנות הביון המרכזית. פנטה הוא חתן מדליית החירות הנשיאותית, והוא חבר במועצה ליחסי חוץ.

סיכום

שם המשפחה עמנואל נגזר מהשם העברי עמנואל, שפירושו "אלוהים איתנו". השם שימש בצורות שונות לאורך ההיסטוריה, כולל עמנואל, עמנואל ומנואל. זהו שם פופולרי במדינות רבות, כולל ארצות הברית, ישראל ובריטניה. ישנם אנשים מפורסמים רבים הנושאים את שם המשפחה עמנואל, ביניהם נשיא ארצות הברית לשעבר ברק אובמה, ראש ממשלת ישראל לשעבר אהוד ברק ושר ההגנה לשעבר של ארצות הברית ליאון פאנטה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן