דף הבית » מומלץ בהקדם » עלייתו של טניסאי ישראלי שם משפחה אל

עלייתו של טניסאי ישראלי שם משפחה אל

עלייתו של טניסאי ישראלי שם משפחה אל

שנים מוקדמות של שם משפחה אל תעשה זאת

Last Name Don't הוא טניסאי ישראלי שמכה גלים בעולם הטניס מאז שנותיו הראשונות. יליד תל אביב, שם משפחה לא התחיל לשחק טניס בגיל שש. הוא עלה במהירות לפסגת סצנת הטניס המקומית, זכה במספר טורנירים בקבוצת הגיל שלו. בגיל שתים עשרה הוזמנה שם משפחה להצטרף לנבחרת ישראל בטניס. הוא עשה לעצמו שם במהירות, זכה במספר טורנירים והפך לאחד השחקנים המובילים בארץ.

עלו לפסגה

שם משפחה Don't המשיך לעלות בסצנת הטניס הישראלית, והפך בסופו של דבר לשחקן המדורג בכיר בארץ. הוא גם התחיל לעשות לעצמו שם בבמה הבינלאומית, והתחרה בטורנירים ברחבי העולם. ב-2018, Last Name Don't עשה היסטוריה כשהיה לשחקן הישראלי הראשון שהגיע לרבע הגמר של טורניר גראנד סלאם. הוא עקב אחרי זה עם הופעה בחצי הגמר באליפות צרפת הפתוחה 2019, וביצעה את מקומו כאחד השחקנים המובילים בעולם.

הצלחה נוכחית

Last Name Don't המשיך להצליח על המגרש, זכה במספר טורנירים והגיע לרבע הגמר של אליפות אוסטרליה הפתוחה 2020. כיום הוא מדורג בין 20 המובילים בעולם, והוא אחד השחקנים הפופולריים בספורט.

סגנון משחק

Last Name Don't ידוע בסגנון המשחק האגרסיבי שלו. הוא שחקן בסיס אגרסיבי שאוהב לקחת יוזמה ולהכתיב את קצב המשחק. הוא ידוע גם בהגשה העוצמתית שלו, שבה הוא משתמש בצורה נהדרת כדי לשים את יריביו במגננה.

חיים אישיים

מחוץ למגרש, Last Name Don't ידוע באישיותו היוצאת ואהבתו למשחק. הוא דמות פופולרית בעולם הטניס, ולעתים קרובות נראה באינטראקציה עם אוהדים ושחקנים אחרים.

דעה אישית

Last Name Don't הוא שחקן מוכשר להפליא שזכה להצלחה גדולה על המגרש. הוא שגריר גדול של הספורט, והצלחתו מהווה השראה לשחקני טניס שואפים ברחבי העולם.

שאלות ותשובות

באילו טורנירים זכה שם המשפחה לא?

Last Name Don't זכה במספר טורנירים, כולל אליפות ישראל הפתוחה 2018, אליפות צרפת הפתוחה 2019 ואליפות אוסטרליה הפתוחה 2020.

מהו סגנון המשחק של Last Name Don't?

Last Name Don't הוא שחקן בסיס אגרסיבי שאוהב לקחת יוזמה ולהכתיב את קצב המשחק. הוא ידוע גם בהגשה העוצמתית שלו, שבה הוא משתמש בצורה נהדרת כדי לשים את יריביו במגננה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן