דף הבית » מומלץ בהקדם » עידית סילמן – מבט אל חייה של שחקנית ישראלית מפורסמת

עידית סילמן – מבט אל חייה של שחקנית ישראלית מפורסמת

עידית סילמן – מבט אל חייה של שחקנית ישראלית מפורסמת

מי זאת עידית סילמן?

עידית סילמן היא שחקנית ישראלית העוסקת בתעשיית הבידור למעלה משני עשורים. היא הופיעה במגוון סרטים, תוכניות טלוויזיה והפקות במה, ומוכרת בעיקר בזכות תפקידיה בסדרות הטלוויזיה הישראליות "השיר שלנו" ו"השיר שלנו 2". היא גם הופיעה בסרטים "החוב", "הבועה" ו"ביקור הלהקה".

התחלות חיים מוקדמות וקריירה

עידית סילמן נולדה בתל אביב, ישראל, בשנת 1975. היא החלה את קריירת המשחק שלה בגיל צעיר, והופיעה במגוון הפקות בימתיות. היא הופיעה לראשונה בטלוויזיה בסדרה הישראלית "השיר שלנו" ב-1997, והמשיכה להופיע בסדרת ההמשך "השיר שלנו 2" ב-2000.

פריצת דרך וקריירה מאוחרת יותר

בשנת 2006, עשתה סילמן את הופעת הבכורה שלה בסרט בדרמה הישראלית "החוב", שזכתה להצלחה בינלאומית. היא המשיכה להופיע בסרטים "הבועה" ו"ביקור הלהקה", שניהם זכו לשבחים. היא גם הופיעה במספר סדרות טלוויזיה, ביניהן "השיר שלנו 3", "השיר שלנו 4" ו"השיר שלנו 5".

פרסים ושבחים

עידית סילמן זכתה במספר פרסים על עבודתה בתעשיית הבידור. היא זכתה בפרס האוסקר הישראלי לשחקנית הטובה ביותר בתפקיד ראשי על הופעתה בסרט "הבועה" בשנת 2007, והייתה מועמדת לאותו פרס על הופעתה ב"ביקור הלהקה" בשנת 2008. היא גם הייתה מועמדת לפרס מספר פרסים נוספים, כולל פרס אוסקר הטלוויזיה הישראלית לשחקנית הטובה ביותר בתפקיד ראשי על הופעתה ב"השיר שלנו" ב-1997.

חיים אישיים

עידית סילמן נשואה לשחקן והבמאי הישראלי עודד לאופולד. לזוג שני ילדים, בן ובת. סילמן הוא מטייל נלהב, וביקר במספר מדינות ברחבי העולם. היא גם פילנתרופית פעילה, ותמכה במספר מטרות צדקה בישראל. עידית סילמן היא שחקנית ישראלית העוסקת בתעשיית הבידור למעלה משני עשורים. היא הופיעה במגוון סרטים, תוכניות טלוויזיה והפקות במה, ומוכרת בעיקר בזכות תפקידיה בסדרות הטלוויזיה הישראליות "השיר שלנו" ו"השיר שלנו 2". היא זכתה במספר פרסים על עבודתה, ביניהם פרס האוסקר הישראלי לשחקנית הטובה ביותר בתפקיד ראשי על הופעתה ב"הבועה" בשנת 2007. היא נשואה לשחקן והבמאי הישראלי עודד לאופולד, ולזוג יש שניים יְלָדִים. סילמן הוא מטייל ופילנתרופ נלהב, ותמך במספר ארגוני צדקה בישראל. כדי ללמוד עוד על עידית סילמן, צפו בראיונות ובהופעות שלה ביוטיוב , או מצאו מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן