דף הבית » טופ 100 » עדכון שם משפחה מכבי

עדכון שם משפחה מכבי

עדכון שם משפחה מכבי

מהו עדכון שם המשפחה מכבי?

עדכון שם המשפחה מכבי הוא שם משפחה יהודי שמקורו במזרח התיכון. זה נגזר מהמילה העברית "מכבים", שפירושה "פטיש". שם המשפחה נמצא לרוב בקרב יהודים החיים בישראל, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. המכבים, קבוצה צבאית יהודית שנלחמה נגד האימפריה הסלאוקית במאה ה-2 לפני הספירה. המכבים הצליחו במאבקם והקימו את שושלת החשמונאים, ששלטה באזור עד שהאימפריה הרומית כבשה אותו בשנת 63 לפנה"ס. שם המשפחה קשור גם לניצחון המכבים על הסלאוקים בקרב בית חורון בשנת 166 לפנה"ס. את המכבים הנהיג יהודה המכבי, שנחשב למייסד שושלת החשמונאים.

היסטוריית שם המשפחה עדכון מכבי

עדכון שם המשפחה מכבי הוא שם משפחה יהודי שנמצא בשימוש במשך מאות שנים. מאמינים שמקורו במזרח התיכון בתקופת המכבים. שם המשפחה נמצא לרוב בקרב יהודים החיים בישראל, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. המכבים, קבוצה צבאית יהודית שנלחמה נגד האימפריה הסלאוקית במאה ה-2 לפני הספירה. המכבים הצליחו במאבקם והקימו את שושלת החשמונאים, ששלטה באזור עד שהאימפריה הרומית כבשה אותו בשנת 63 לפנה"ס. שם המשפחה קשור גם לניצחון המכבים על הסלאוקים בקרב בית חורון בשנת 166 לפנה"ס. את המכבים הנהיג יהודה המכבי, שנחשב למייסד שושלת החשמונאים. שם המשפחה קשור גם לניצחון המכבים על הסלאוקים בקרב בית חורון בשנת 166 לפנה"ס. את המכבים הנהיג יהודה המכבי, שנחשב למייסד שושלת החשמונאים. שם המשפחה שימש יהודים במשך מאות שנים ונמצא בשימוש עד היום. זהו שם משפחה פופולרי בקרב יהודים החיים בישראל, כמו גם במדינות אחרות. שם המשפחה משמש גם חלק מהלא-יהודים, כמו אלה ממוצא ספרדי.

וריאציות של שם המשפחה עדכון מכבי

עדכון שם המשפחה למכבי יש כמה וריאציות, כולל מכבים, מכבים, מכביה, מכבים ומכבים. וריאציות אלו נגזרות כולן מהמילה העברית "מכבים", שפירושה "פטיש". שם המשפחה קשור גם לניצחון המכבים על הסלאוקים בקרב בית חורון בשנת 166 לפנה"ס. את המכבים הנהיג יהודה המכבי, שנחשב למייסד שושלת החשמונאים.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה עדכון מכבי

ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי עדכון שם המשפחה של מכבי, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, נשיא ישראל ראובן ריבלין ושר הביטחון אביגדור ליברמן. אנשים מפורסמים נוספים בעלי שם המשפחה כוללים את הזמר והפזמונאי הישראלי עידן רייכל, השחקנית הישראלית גל גדות והשחקן והבמאי הישראלי עודד פהר. שם המשפחה קשור גם לניצחון המכבים על הסלאוקים בקרב על בית חורון בשנת 166 לפנה"ס. את המכבים הנהיג יהודה המכבי, שנחשב למייסד שושלת החשמונאים. עדכון שם המשפחה מכבי הוא שם משפחה יהודי בעל היסטוריה ארוכה ועשירה. היא נגזרת מהמילה העברית "מכבים", שפירושה "פטיש", והיא קשורה לניצחון המכבים על הסלאוקים בקרב בית חורון בשנת 166 לפנה"ס. שם המשפחה נמצא לרוב בקרב יהודים המתגוררים בישראל, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. שם המשפחה משמש גם חלק מהלא-יהודים, כמו אלה ממוצא ספרדי. ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי עדכון שם המשפחה של מכבי, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, נשיא ישראל ראובן ריבלין ושר הביטחון אביגדור ליברמן. למידע נוסף על עדכון שם המשפחה של מכבי, לחץ כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן