דף הבית » מגזין » עדכון דרכון עקב שינוי שם משפחה

עדכון דרכון עקב שינוי שם משפחה

עדכון דרכון עקב שינוי שם משפחה

עדכון דרכון עקב שינוי שם משפחה

אם שינית לאחרונה את שם המשפחה שלך, ייתכן שתצטרך לעדכן את הדרכון שלך. תהליך זה עשוי להיות מעט מבלבל, אך חשוב לוודא שהדרכון שלך משקף את שמך הנוכחי. הנה מה שאתה צריך לדעת על עדכון הדרכון שלך עקב שינוי שם משפחה.

אילו מסמכים אתה צריך?

על מנת לעדכן את הדרכון שלך עקב שינוי שם משפחה, תצטרך לספק מסמכים מסוימים. זה כולל את הדרכון הנוכחי שלך, עותק של המסמך המציג את שינוי השם שלך (כגון תעודת נישואין או צו בית משפט), ותמונת פספורט. כמו כן, יהיה עליך למלא טופס בקשה לדרכון.

כיצד לעדכן את הדרכון שלך

לאחר שאספת את כל המסמכים הדרושים, תצטרך להגיש אותם למשרד הדרכונים. אתה יכול לעשות זאת באופן אישי או בדואר. אם אתה מגיש את הבקשה שלך בדואר, הקפד לכלול מעטפה בכתובת עצמית, בול כדי שניתן יהיה להחזיר את הדרכון החדש שלך.

בעת הגשת הבקשה, תצטרך לשלם אגרה. עמלה זו תשתנה בהתאם לסוג הדרכון שאתה מבקש וזמן הטיפול שתבחר. לאחר עיבוד הבקשה שלך, תקבל את הדרכון החדש שלך בדואר.

מה לעשות עם הדרכון הישן שלך

לאחר שקיבלת את הדרכון החדש שלך, עליך להשמיד את הדרכון הישן שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי חיתוך או גריסה. הקפד לשמור את הדרכון החדש שלך במקום בטוח.

סיכום

עדכון הדרכון שלך עקב שינוי שם משפחה יכול להיות מעט מבלבל, אך חשוב לוודא שהדרכון שלך משקף את שמך הנוכחי. תצטרך לספק מסמכים מסוימים, כגון הדרכון הנוכחי שלך, עותק של המסמך המציג את שינוי השם שלך ותמונת פספורט. כמו כן, יהיה עליך למלא טופס בקשה לדרכון ולשלם אגרה. לאחר עיבוד הבקשה שלך, תקבל את הדרכון החדש שלך בדואר. לאחר שקיבלת את הדרכון החדש שלך, עליך להשמיד את הדרכון הישן שלך.

  • אסוף את המסמכים הדרושים
  • הגש בקשה למשרד הדרכונים
  • שלם עמלה עבור הבקשה
  • קבל דרכון חדש בדואר
  • להרוס את הדרכון הישן

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן