דף הבית » להעביר את הזמן » עדי שם משפחה: מדריך מקיף

עדי שם משפחה: מדריך מקיף

2023-05-06 10:30:00+02:00

מהו שם המשפחה עדי?

שם המשפחה עדי הוא שם פטרוני ממוצא עברי. הוא נגזר מהשם הפרטי עדי, שהוא גרסה של השם העברי עדיאל. פירוש השם עדי נחשב ל"קישוט אלוהים" או "אלוהים הוא העד שלי". שם המשפחה עדי נמצא לרוב בישראל, אך נמצא גם במקומות אחרים בעולם, לרבות ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

תפוצה גיאוגרפית של שם המשפחה עדי

שם המשפחה עדי נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה החמישי בשכיחותו. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. בארצות הברית, שם המשפחה עדי נמצא לרוב בקליפורניה, ניו יורק ופלורידה. בקנדה, שם המשפחה עדי נמצא לרוב באונטריו ובקוויבק. בבריטניה, שם המשפחה עדי נמצא לרוב בלונדון ובמנצ'סטר.

וריאציות של שם המשפחה עדי

לשם המשפחה עדי יש כמה וריאציות, ביניהן עדי-לוי, עדי-כהן ועדי-שלום. וריאציות נוספות של שם המשפחה עדי כוללות את עדי-חיים, עדי-יעקב ועדי-יוסף.

עדי-לוי

עדי-לוי הוא וריאציה של שם המשפחה עדי שנגזרת מהשם העברי לוי. פירוש השם לוי נחשב ל"הצטרף בהרמוניה" או "מחובר". וריאציה זו של שם המשפחה עדי נמצאת לרוב בישראל.

עדי-כהן

עדי-כהן הוא וריאציה של שם המשפחה עדי שנגזר מהשם העברי כהן. פירוש השם כהן נחשב ל"כומר". וריאציה זו של שם המשפחה עדי נמצאת לרוב בישראל.

עדי-שלום

עדי-שלום הוא וריאציה של שם המשפחה עדי שנגזרת מהשם העברי שלום. פירוש השם שלום נחשב ל"שלום". וריאציה זו של שם המשפחה עדי נמצאת לרוב בישראל.

עדי-חיים

עדי-חיים הוא וריאציה של שם המשפחה עדי שנגזרת מהשם העברי חיים. פירוש השם חיים נחשב ל"חיים". וריאציה זו של שם המשפחה עדי נמצאת לרוב בישראל.

עדי-יעקב

עדי-יעקב הוא וריאציה של שם המשפחה עדי שנגזר מהשם העברי יעקב. פירוש השם יעקב נחשב ל"מחליף". וריאציה זו של שם המשפחה עדי נמצאת לרוב בישראל.

עדי-יוסף

עדי-יוסף הוא וריאציה של שם המשפחה עדי הנגזרת מהשם העברי יוסף. פירוש השם יוסף נחשב "אלוהים יגדל". וריאציה זו של שם המשפחה עדי נמצאת לרוב בישראל. שם המשפחה עדי הוא שם פטרונימי ממקור עברי שנמצא לרוב בישראל. הוא נגזר מהשם הפרטי עדי, שהוא גרסה של השם העברי עדיאל. פירוש השם עדי נחשב ל"קישוט אלוהים" או "אלוהים הוא העד שלי". לשם המשפחה עדי מספר וריאציות, ביניהן עדי-לוי, עדי-כהן, עדי-שלום, עדי-חיים, עדי-יעקב ועדי-יוסף. שם המשפחה עדי נמצא גם במקומות אחרים בעולם, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. שם המשפחה עדי הוא תזכורת לחשיבות המשפחה ולמורשת אבותינו. זוהי תזכורת לחוזק ולחוסנו של העם היהודי, ולחשיבות השמירה על התרבות והמסורות שלנו. שם המשפחה עדי הוא עדות לכוחה של האמונה ולכוחה של האהבה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן