דף הבית » מעניין » עדה ניסן – מבט מקיף על היזם הישראלי

עדה ניסן – מבט מקיף על היזם הישראלי

עדה ניסן – מבט מקיף על היזם הישראלי

עדה ניסן – יזמית ישראלית מצליחה

עדה ניסן היא יזמית ישראלית שעשתה לעצמה שם בעולם העסקים. היא המייסדת והמנכ"לית של החברה הישראלית, עדה ניסן ייעוץ, המספקת שירותי ייעוץ עסקי לחברות במזרח התיכון. היא גם המייסדת של חברת ההון סיכון, Ada Nissan Ventures, שבסיסה בישראל. לעדה ניסן יש היסטוריה ארוכה של הצלחה בעולם העסקים. היא החלה את דרכה כאנליסטית עסקית בחברה הישראלית אלביט מערכות. לאחר מכן עברה להיות ראש מחלקת פיתוח עסקי בחברה הישראלית אלרון. לאחר מכן, היא הייתה ראש מחלקת פיתוח עסקי בחברה הישראלית, טבע פרמצבטיקה. עדה ניסן הייתה מעורבת גם בעולם ההון סיכון. היא הייתה המייסדת והשותפה המנהלת של חברת ההון סיכון עדה ניסן ונצ'רס. היא גם הייתה מעורבת בעולם ההון סיכון כמשקיעה במספר חברות מישראל. עדה ניסן זכתה להכרה על הישגיה בעולם העסקים. היא זכתה בתואר אחת מ-50 הנשים המובילות בעסקים על ידי המגזין הישראלי The Marker. היא גם זכתה בתואר אחת מ-50 הנשים המובילות בעסקים על ידי המגזין הישראלי "הארץ". עדה ניסן עסקה גם בפילנתרופיה. היא חברת הנהלה של האגודה הישראלית למלחמה בסרטן. היא גם חברת מועצת המנהלים של ארגון הצדקה הישראלי, הקרן הישראלית לסרטן ילדים. עדה ניסן היא יזמית מצליחה מאוד שעשתה לעצמה שם בעולם העסקים. היא השיגה הצלחה באמצעות עבודתה הקשה ומסירותה למלאכתה. היא מהווה השראה ליזמים שואפים רבים ומהווה מודל לחיקוי למי שמחפש לעשות לעצמם שם בעולם העסקים.

ההישגים של עדה ניסן

עדה ניסן זכתה להצלחה רבה בעולם העסקים. היא הייתה מעורבת בעולם ההון סיכון כמשקיעה במספר חברות מישראל. היא גם הייתה מעורבת בעולם ההון סיכון כמייסדת ושותפה מנהלת של חברת ההון סיכון שבסיסה בישראל, Ada Nissan Ventures. עדה ניסן הייתה מעורבת גם בפילנתרופיה. היא חברת הנהלה של האגודה הישראלית למלחמה בסרטן. היא גם חברת מועצת המנהלים של ארגון הצדקה הישראלי, הקרן הישראלית לסרטן ילדים. עדה ניסן זכתה להכרה גם על הישגיה בעולם העסקים. היא זכתה בתואר אחת מ-50 הנשים המובילות בעסקים על ידי המגזין הישראלי The Marker. היא גם זכתה בתואר אחת מ"50 הנשים המובילות בעסקים" על ידי המגזין הישראלי, "הארץ".

המסע של עדה ניסן להצלחה

המסע להצלחה של עדה ניסן החל כשהייתה אנליסטית עסקית בחברה הישראלית אלביט מערכות. לאחר מכן עברה להיות ראש מחלקת פיתוח עסקי בחברה הישראלית אלרון. לאחר מכן, היא הייתה ראש מחלקת הפיתוח העסקי בחברה הישראלית, טבע פרמצבטיקה. עדה ניסן החליטה אז להגשים את חלומה להיות יזמית. היא הקימה את החברה הישראלית, עדה ניסן ייעוץ, המספקת שירותי ייעוץ עסקי לחברות במזרח התיכון. היא גם הקימה את חברת ההון סיכון, Ada Nissan Ventures, שבסיסה בישראל. עדה ניסן השיגה הצלחה בזכות עבודתה הקשה ומסירותה למלאכתה. היא הצליחה לבנות עסק מצליח והצליחה לעשות לעצמה שם בעולם העסקים.

השוואה מהירה

הישג עדה ניסן
מנתח עסקי אלביט מערכות
מנהל פיתוח עסקי אלרון וטבע פרמצבטיקה
מייסד ומנכל עדה ניסן ייעוץ
מייסד ושותף מנהל עדה ניסן ונצ'רס
חבר הנהלה האגודה למלחמה בסרטן והקרן הישראלית לסרטן ילדים
הַכָּרָה דה מרקר ו"הארץ".

דעה אישית

עדה ניסן היא יזמית מעוררת השראה שהשיגה הצלחה בזכות עבודתה הקשה ומסירותה למלאכתה. היא מהווה מודל לחיקוי למי שמחפש לעשות לעצמו שם בעולם העסקים. הסיפור שלה הוא עדות לכוחה של עבודה קשה ומסירות. עדה ניסן היא דוגמה מצוינת למה שניתן להשיג כששמים את דעתך על כך. היא השיגה הצלחה באמצעות עבודתה הקשה ומסירותה למלאכתה. היא מהווה השראה ליזמים שואפים רבים ומהווה מודל לחיקוי עבור אלה המחפשים לעשות לעצמם שם בעולם העסקים. עדה ניסן היא יזמית מצליחה ביותר שעשתה לעצמה שם בעולם העסקים. היא השיגה הצלחה באמצעות עבודתה הקשה ומסירותה למלאכתה. היא מהווה השראה ליזמים שואפים רבים ומהווה מודל לחיקוי למי שמחפש לעשות לעצמם שם בעולם העסקים. למידע נוסף על עדה ניסן והמסע שלה להצלחה, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן