דף הבית » המלצת הצוות » סנקר שם משפחה: היסטוריה קצרה

סנקר שם משפחה: היסטוריה קצרה

סנקר שם משפחה: היסטוריה קצרה

מהו שם המשפחה של סנקר?

שם המשפחה סנקר הוא שם משפחה הודי נפוץ, שמקורו במילה הסנסקריט "sankara", שפירושה "משמח". מאמינים שמקורו במדינה הדרומית של קראלה, הודו, והוא נמצא כעת בכל המדינה. שם המשפחה סנקר נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

מקורו של שם המשפחה סנקר

מקורו של שם המשפחה סנקר הוא בדרום מדינת קראלה, הודו. מאמינים שזה נגזר מהמילה בסנסקריט "sankara", שפירושה "משמח". על פי ההערכה, שם המשפחה סנקר שימש את קהילת הברהמין נמבודירי, שהיו הכוהנים המסורתיים של קראלה.

התפשטות שם המשפחה סנקר

שם המשפחה סנקר התפשט ברחבי הודו ובעולם. בהודו, שם המשפחה סנקר נמצא במדינות רבות, כולל קראלה, טמיל נאדו, קרנטקה, אנדרה פראדש ומהרשטרה. בארצות הברית, שם המשפחה סנקר נמצא במדינות רבות, כולל קליפורניה, ניו יורק, טקסס ופלורידה. בקנדה, שם המשפחה סנקר נמצא באונטריו, קולומביה הבריטית ואלברטה. בבריטניה, שם המשפחה סנקר נמצא באנגליה, סקוטלנד ווילס.

שם משפחה סנקר בהודו

בהודו, שם המשפחה סנקר נמצא במדינות רבות, כולל קראלה, טמיל נאדו, קרנטקה, אנדרה פראדש ומהרשטרה. שם המשפחה סנקר נמצא גם בחלקים אחרים של הודו, כולל גוג'אראט, רג'סטאן ואוטר פראדש.

שם משפחה סנקר בארצות הברית

בארצות הברית, שם המשפחה סנקר נמצא במדינות רבות, כולל קליפורניה, ניו יורק, טקסס ופלורידה. שם המשפחה סנקר נמצא גם בחלקים אחרים של ארצות הברית, כולל אילינוי, פנסילבניה ואוהיו.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סנקר

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סנקר, כולל השחקן ההודי Rajinikanth, שחקן הקריקט ההודי Sachin Tendulkar, והקולנוען ההודי מאני רטנם. בארצות הברית, שם המשפחה סנקר מזוהה עם היזם והפילנתרופ ההודי-אמריקאי וינוד קוסלה.

סיכום

שם המשפחה סנקר הוא שם משפחה הודי נפוץ, שמקורו במילה הסנסקריט "sankara", שפירושה "משמח". מאמינים שמקורו במדינה הדרומית של קראלה, הודו, והוא נמצא כיום בכל הארץ והעולם. שם המשפחה סנקר קשור לאנשים מפורסמים רבים, כולל השחקן ההודי ראג'יניקנת', שחקן הקריקט ההודי סאצ'ין טנדלקר והקולנוען ההודי מאני רטנם. למידע נוסף על שם המשפחה Sankar, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן