דף הבית » מומלץ בהקדם » סיפורו של שם המשפחה קשתי

סיפורו של שם המשפחה קשתי

סיפורו של שם המשפחה קשתי

מהו שם המשפחה קשתי?

שם המשפחה קשתי הוא שם משפחה יהודי ששורשיו במזרח התיכון. It is believed to have originated in the region of present-day Israel and Palestine, and is thought to have been adopted by Jewish families who migrated to the region from other parts of the world. השם נגזר מהמילה העברית "קשתי", שפירושה "סל". שם המשפחה נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

היסטוריה של שם המשפחה קשתי

לשם המשפחה קשתי יש היסטוריה ארוכה וסיפורת. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, ואומץ על ידי משפחות יהודיות שהיגרו לאזור ממקומות אחרים בעולם. השם נגזר מהמילה העברית "קשתי", שפירושה "סל". שם המשפחה נמצא גם במקומות אחרים בעולם, כולל ארה"ב, קנדה ובריטניה. התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה קשתי מתוארך למאה ה-12, אז משפחה יהודית מהאזור של ימינו Israel and Palestine adopted the name. האמינו שהמשפחה הייתה ממוצא יהודי ספרדי, והשם אומץ ככל הנראה כדרך להבחין ממשפחות יהודיות אחרות באזור. שם המשפחה קשתי התפשט מאז לאזורים אחרים בעולם, כולל ארה"ב, קנדה, ובריטניה. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ניו יורק, ניו ג'רזי וקליפורניה. בקנדה, שם המשפחה נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. בבריטניה, שם המשפחה נמצא לרוב בערים לונדון ומנצ'סטר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קשתי

ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה קשתי. אלה כוללים: • ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו • הפוליטיקאי הישראלי יאיר לפיד • הזמר והפזמונאי הישראלי דוד ברוזה • השחקן והבמאי הישראלי אסי דיין • השחקנית והזמרת הישראלית נועה תשבי • השחקן והבמאי הישראלי-אמריקאי אורן מוברמן • שחקן ישראלי-אמריקאי ו הבמאי איתן פוקס • השחקן והבמאי הישראלי-אמריקאי ארי פולמן • השחקן והבמאי הישראלי-אמריקאי ליאור אשכנזי • השחקן והבמאי הישראלי-אמריקאי ערן ריקליס • השחקן והבמאי הישראלי-אמריקאי עמוס גיתאי • השחקן והבמאי הישראלי-אמריקאי איתן פוקס

שם המשפחה קשתי בתרבות הפופולרית

שם המשפחה קשתי הופיע במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה פופולריים. בסדרת הטלוויזיה הישראלית "פאודה", דמותו של אביחי קשתי הוא סוכן מוסד לשעבר. בסרט הישראלי "ביקור הלהקה" דמותה של דינה קשתי היא בעלת בית קפה. בסרט הישראלי "עץ לימון", דמותה של אמל קשתי היא אישה פלסטינית שנאבקת לשמור על מטע הלימון של משפחתה. שם המשפחה קשתי הופיע גם במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה אמריקאיות. בסדרת הטלוויזיה האמריקאית "האגף המערבי", דמותו של טובי זיגלר היא מנהלת תקשורת בבית הלבן שאביו ממוצא ישראלי ויש לו את שם המשפחה קשתי. בסרט האמריקאי "הרשת החברתית", דמותה של דיוויה נרנדרה היא סטודנטית בהרווארד שאביה ממוצא הודי ויש לו את שם המשפחה קשתי.

שם המשפחה קשתי היום

כיום, שם המשפחה קשתי עדיין נמצא במזרח התיכון, כמו גם בחלקים אחרים של העולם, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. זהו תזכורת להיסטוריה הארוכה והמפורסמת של העם היהודי, ולמקומות הרבים שהם כינו בית במשך מאות שנים.

סיכום

שם המשפחה קשתי הוא שם משפחה יהודי ששורשיו במזרח התיכון. It is believed to have originated in the region of present-day Israel and Palestine, and is thought to have been adopted by Jewish families who migrated to the region from other parts of the world. השם נגזר מהמילה העברית "קשתי", שפירושה "סל". שם המשפחה נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. לשם המשפחה קשתי יש היסטוריה ארוכה ועמוקה, והוא תזכורת להיסטוריה הארוכה והמפורסמת של העם היהודי, ולמקומות הרבים שהם כינו ביתם במשך מאות שנים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן