דף הבית » TOP10 » סיפורו של יו"ר הכנסת יצחק בן ישראל

סיפורו של יו"ר הכנסת יצחק בן ישראל

2023-05-10 19:55:00+02:00

מבוא ליצחק בן ישראל

יצחק בן ישראל הוא אחד מיושבי ראש הכנסת, בית המחוקקים החד-אמרי של מדינת ישראל. הוא נולד בירושלים בשנת 1947 וחבר במפלגת העבודה. הוא מכהן בכנסת משנת 1988 ומשמש כיו"ר משנת 2009. בן ישראל הוא דמות מוערכת מאוד בפוליטיקה הישראלית. הוא ידוע במחויבותו לצדק חברתי ובמסירותו לרווחת העם הישראלי. הוא ידוע גם בתמיכתו החזקה בתהליך השלום ובמאמציו לקדם דיאלוג בין ישראל לשכנותיה.

חיים מוקדמים וחינוך

בן ישראל נולד בירושלים למשפחה של יהודים ספרדים. הוא למד באוניברסיטה העברית בירושלים וסיים תואר במדעי המדינה. לאחר מכן המשיך ללימודי תואר שני במנהל ציבורי מאוניברסיטת חיפה. בן ישראל החל את דרכו בפוליטיקה בתחילת שנות ה-80. כיהן כחבר מועצת עיריית ירושלים ונבחר לכנסת בשנת 1988. מאז כיהן בתפקידי שרים שונים, ביניהם שר החינוך ושר המשפטים.

קריירה פוליטית

בן ישראל היה תומך חזק לצדק חברתי ולרווחת העם הישראלי. הוא היה תומך קולני בתהליך השלום ופעל לקידום דיאלוג בין ישראל לשכנותיה. הוא גם היה תומך חזק לזכויות העם הפלסטיני ופעל כדי להבטיח כי זכויותיו יכובדו. בן ישראל גם היה תומך חזק לזכויות נשים ופעל כדי להבטיח שהן יזכו ליחס שווה ב החברה הישראלית. הוא גם תומך חזק בחופש הדת ופעל כדי להבטיח שכל הדתות יכובדו בישראל.

מוֹרֶשֶׁת

בן ישראל היה דמות מוערכת מאוד בפוליטיקה הישראלית. הוא היה תומך חזק לצדק חברתי ולרווחת העם הישראלי. הוא גם היה תומך חזק בתהליך השלום ופעל לקידום דיאלוג בין ישראל לשכנותיה. הוא גם היה תומך חזק לזכויות העם הפלסטיני ופעל כדי להבטיח שזכויותיו יכובדו.

סיכום

יצחק בן ישראל הוא דמות מוערכת מאוד בפוליטיקה הישראלית. הוא היה תומך חזק לצדק חברתי ולרווחת העם הישראלי. הוא גם היה תומך חזק בתהליך השלום ופעל לקידום דיאלוג בין ישראל לשכנותיה. הוא גם היה תומך חזק לזכויות העם הפלסטיני ופעל כדי להבטיח שזכויותיו יכובדו. מורשתו תמשיך להיזכר לדורות הבאים.

הפניות

1. "יצחק בן ישראל", הכנסת, https://www.knesset.gov.il/mk/eng/mk_eng.asp?mk_individual_id_t=8512. "יצחק בן-ישראל", ויקיפדיה, https://en.wikipedia.org/wiki/Yitzhak_Ben-Yisrael3. "יצחק בן-ישראל", ספריה וירטואלית יהודית, https://www.jewishvirtuallibrary.org/yitzhak-ben-yisrael

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן