דף הבית » הכי מדובר » סימול שם משפחה: מוצא, משמעות והיסטוריה

סימול שם משפחה: מוצא, משמעות והיסטוריה

2023-05-13 20:45:00+02:00

מהו מקור שם המשפחה סימול?

שם המשפחה סימול הוא שם משפחה יהודי ממוצא אשכנזי. זה נגזר מהמילה העברית "סימול", שפירושה "שומר" או "מגן". סביר להניח שהשם ניתן למי שהיה מגן או אפוטרופוס של המשפחה או הקהילה. השם נמצא ברשומות מהמאה ה-16 במזרח אירופה.

מה המשמעות של שם המשפחה סימול?

שם המשפחה סימול נגזר מהמילה העברית "סימול", שפירושה "שומר" או "מגן". סביר להניח שהשם ניתן למי שהיה מגן או אפוטרופוס של המשפחה או הקהילה. השם נמצא ברשומות מהמאה ה-16 במזרח אירופה.

מהי ההיסטוריה של שם המשפחה סימול?

מקורו של שם המשפחה סימול במזרח אירופה במאה ה-16. זהו שם משפחה יהודי ממוצא אשכנזי. השם נמצא ברשומות מהמאה ה-16 במזרח אירופה. מאמינים שהשם ניתן למי שהיה מגן או אפוטרופוס של המשפחה או הקהילה.

מהם האיותים השונים של שם המשפחה סימול?

לשם המשפחה Simol יש איותים רבים ושונים, כולל Simol, Simolle, Simolov, Simole, Simoloff, Simolowicz, Simolovitch, Simolovitz, Simolovits.

טבלת איות שם משפחה של סימול

שֵׁם אִיוּת
סימול סימול
סימולה סימולה
סימולוב סימולוב
סימול סימול
סימולוף סימולוף
סימולוביץ' סימולוביץ'
סימולוביץ' סימולוביץ'
סימולוביץ סימולוביץ
סימולוביץ סימולוביץ

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סימול

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סימול, ביניהם הפוליטיקאי הישראלי יצחק סימול, הזמר והיוצר הישראלי יוני רכטר, והשחקן והבמאי הישראלי יוסי בנאי.

סיכום

שם המשפחה סימול הוא שם משפחה יהודי ממוצא אשכנזי. זה נגזר מהמילה העברית "סימול", שפירושה "שומר" או "מגן". סביר להניח שהשם ניתן למישהו שהיה מגן או אפוטרופוס של המשפחה או הקהילה. השם נמצא ברשומות מהמאה ה-16 במזרח אירופה. ישנם איותים רבים ושונים של השם, כולל סימול, סימול, סימולוב, סימול, סימולוף, סימולוביץ', סימולוביץ', סימולוביץ וסימולוביץ. יש גם הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סימול, ביניהם הפוליטיקאי הישראלי יצחק סימול, הזמר והיוצר הישראלי יוני רכטר, והשחקן והבמאי הישראלי יוסי בנאי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן