דף הבית » מומלץ בהקדם » סופר ישראלי שם משפחה מגד

סופר ישראלי שם משפחה מגד

2023-04-01 14:41:00+02:00

מה המשמעות של שם המשפחה מגד?

שם המשפחה מגד הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה העברית מגד, שפירושה "מגדל" או "מבצר". זהו גם גרסה של השם מגיד, שהוא מילה עברית שמשמעותה "מורה". השם נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם משפחה פופולרי.

תולדות שם המשפחה מגד

שם המשפחה מגד קיים כבר מאות שנים, ומאמינים שמקורו במזרח התיכון. משערים שהוא הובא לישראל על ידי מהגרים יהודים שהתיישבו באזור בסוף המאה ה-19. השם התפשט מאז ברחבי העולם, והוא נמצא כיום במדינות רבות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

אנשים בולטים עם שם המשפחה מגד

ישנם אנשים בולטים רבים בעלי שם המשפחה מגד, כולל:

יצחק מגד

יצחק מגד הוא סופר ומשורר ישראלי. הוא ידוע בעיקר בזכות יצירותיו הבדיוניות, שחוקרות לעתים קרובות נושאים של זהות יהודית והסכסוך הישראלי-פלסטיני. הוא זכה בפרסים רבים על כתיבתו, ביניהם פרס ישראל לספרות לשנת 2008.

יהודה מגד

יהודה מגד הוא עיתונאי ופרשן פוליטי ישראלי. הוא תורם קבוע בעיתון הישראלי "הארץ", וידוע בדעותיו הבוטות על הפוליטיקה והחברה הישראלית. הוא גם כתב כמה ספרים על הסכסוך הישראלי-פלסטיני.

יעקב מגד

יעקב מגד הוא איש עסקים ופילנתרופ ישראלי. הוא המייסד והיו"ר של קבוצת מגד, חברת נדל"ן והשקעות. הוא גם תורם מרכזי לארגוני צדקה וארגונים רבים בישראל, וחבר בוועד המנהל של מוזיאון ישראל.

אבי מגד

אבי מגד הוא שחקן ובמאי ישראלי. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסדרות הטלוויזיה "פאודה" ו"האישה הטובה". הוא גם הופיע במספר סרטים, כולל "החוב" ו"הבועה".

מקור שם המשפחה מגד

מקורו של שם המשפחה מגד הוא במזרח התיכון, והוא הובא לישראל על ידי מהגרים יהודים שהתיישבו באזור בסוף המאה ה-19. השם נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם משפחה פופולרי.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מגד

טבלת אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מגד

שֵׁם מִקצוֹעַ
יצחק מגד סופר ומשורר
יהודה מגד עיתונאי ופרשן פוליטי
יעקב מגד איש עסקים ופילנתרופ
אבי מגד שחקן ובמאי

שם המשפחה מגד הוא שם משפחה פופולרי בישראל, ויש הרבה מפורסמים שיש להם אותו. יצחק מגד הוא סופר ומשורר מוערך, יהודה מגד הוא עיתונאי ופרשן פוליטי בולט, יעקב מגד הוא איש עסקים ופילנתרופ מצליח ואבי מגד הוא שחקן ובמאי מוערך.

סיכום

שם המשפחה מגד הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה העברית מגד, שפירושה "מגדל" או "מבצר". מאמינים שמקורו במזרח התיכון והוא נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם משפחה פופולרי. ישנם אנשים בולטים רבים בעלי שם המשפחה מגד, כולל סופרים, משוררים, עיתונאים, פרשנים פוליטיים, אנשי עסקים, פילנתרופים ושחקנים. למידע נוסף על שם המשפחה מגד, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן