דף הבית » טופ 100 » סגל מאתר שמות משפחה – מדריך מקיף

סגל מאתר שמות משפחה – מדריך מקיף

סגל מאתר שמות משפחה – מדריך מקיף

מהו שם המשפחה סגל?

שם המשפחה סגל הוא שם משפחה יהודי ממוצא אשכנזי. זה נגזר מהמילה העברית "סגל", שפירושה "מזכיר". שם המשפחה סגל נמצא לרוב בישראל, אך ניתן למצוא אותו גם במדינות אחרות עם אוכלוסייה יהודית גדולה, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

תולדות שם המשפחה סגל

מקורו של שם המשפחה סגל הוא בתחילת המאה ה-18 בעיירה סגל, השוכנת באוקראינה. משפחת סגל הייתה משפחה בולטת בעיירה ושם המשפחה אומץ על ידי רבים מחבריה. משפחת סגל התפשטה בסופו של דבר לאזורים אחרים באירופה, כולל גרמניה, פולין ורוסיה.

מקור שם המשפחה סגל

שם המשפחה סגל נגזר מהמילה העברית "סגל", שפירושה "מזכיר". מאמינים כי משפחת סגל הייתה במקורה משפחת מזכירים, ושם המשפחה אומץ על ידי חבריה.

וריאציות של שם המשפחה סגל

לשם המשפחה סגל וריאציות רבות, כולל סגלוב, סגלוביץ', סגלוביץ' וסגלוביץ.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סגל

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סגל, ביניהם השחקן ג'ורג' סגל, המוזיקאי מארק סגל והסופר דיוויד סגל.

סיכום

שם המשפחה סגל הוא שם משפחה יהודי ממוצא אשכנזי. זה נגזר מהמילה העברית "סגל", שפירושה "מזכיר". שם המשפחה סגל נמצא לרוב בישראל, אך ניתן למצוא אותו גם במדינות אחרות עם אוכלוסייה יהודית גדולה, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. לשם המשפחה סגל וריאציות רבות, כולל סגלוב, סגלוביץ', סגלוביץ' וסגלוביץ. יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סגל, ביניהם השחקן ג'ורג' סגל, המוזיקאי מארק סגל והסופר דיוויד סגל.

דעה אישית

שם המשפחה סגל הוא שם מרתק, בעל היסטוריה עשירה והרבה אנשים מפורסמים הקשורים אליו. מעניין ללמוד על מקור שם המשפחה והווריאציות שלו. אני מוצא את זה מעורר השראה ללמוד על האנשים המפורסמים הרבים עם שם המשפחה סגל, וזו תזכורת שכל אחד יכול להשיג דברים גדולים, ללא קשר לרקע שלו. למידע נוסף על שם המשפחה סגל, מצא מידע נוסף בויקיפדיה , או צפה בסרטונים על שם המשפחה סגל ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן