דף הבית » טופ 100 » סגווי: היסטוריה וסקירה קצרה

סגווי: היסטוריה וסקירה קצרה

סגווי: היסטוריה וסקירה קצרה

מה זה סגווי?

סגווי הוא רכב חשמלי דו-גלגלי, מאוזן עצמי, שנוצר על ידי דין קמן. הוא מופעל על ידי שני מנועים חשמליים ומסוגל לבצע מהירות של עד 12.5 מייל לשעה (20 קמ"ש). הסגווי מיועד לשמש כמכשיר תחבורה אישי, ומשמש בערים רבות ברחבי העולם.

היסטוריה של הסגווי

הסגווי נחשף לראשונה בשנת 2001, וזכה להרבה תרועה והתרגשות. זה נתפס כדרך חדשה ומהפכנית להתנייד, ואומצה במהירות על ידי ערים רבות ברחבי העולם. הסגווי שווק בתחילה כמכשיר תחבורה אישי, אך מאז שימש במגוון יישומים, לרבות משטרה וסיורים ביטחוניים, קבוצות טיולים ואפילו כדרך להובלת סחורות.

איך עובד הסגווי?

הסגווי מופעל על ידי שני מנועים חשמליים, הנשלטים על ידי מערכת מחשוב. מערכת המחשב מסוגלת לזהות את תנועות הרוכב, ומתאימה את מהירות וכיוון הסגווי בהתאם. הסגווי מצויד גם בכידון, המשמש לשליטה על המהירות והכיוון של הסגווי.

אמצעי בטיחות

הסגווי מצויד במספר מאפייני בטיחות, לרבות כפתור עצירת חירום, מגביל מהירות וחיישן הטיה. לחצן עצירת החירום יעצור מיד את הסגווי אם יזהה מצב לא בטוח. מגביל המהירות יגביל את מהירות הסגווי לרמה קבועה מראש, וחיישן ההטיה יזהה אם הסגווי מוטה יותר מדי ויעצור את הסגווי באופן אוטומטי.

שימושים בסגווי

הסגווי משמש במגוון יישומים, לרבות תחבורה אישית, סיורי משטרה ואבטחה, קבוצות סיורים וכדרך להובלת סחורות. הסגווי משמש גם בכמה פארקי שעשועים, כמו גם בשדות תעופה וקניונים מסוימים.

יתרונות הסגווי

הסגווי הוא דרך נוחה ויעילה להתנייד. זה קל לשימוש, וניתן להשתמש בו במגוון יישומים. הסגווי גם ידידותי לסביבה, מכיוון שאינו מייצר פליטות.

סיכום

הסגווי הוא דרך חדשה ומהפכנית להתנייד. זה קל לשימוש, ידידותי לסביבה וניתן להשתמש בו במגוון יישומים. הסגווי הוא דרך מצוינת להתנייד, והוא בטוח יהיה אמצעי תחבורה פופולרי במשך שנים רבות. למידע נוסף על הסגווי, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן