דף הבית » להעביר את הזמן » נשיאי ארגנטינה עם שם המשפחה דון

נשיאי ארגנטינה עם שם המשפחה דון

נשיאי ארגנטינה עם שם המשפחה דון

סקירה כללית של נשיאי ארגנטינה עם שם המשפחה דון

לארגנטינה היו כמה נשיאים עם שם המשפחה דון. מאמר זה מספק סקירה כללית של הנשיאים הללו ותרומתם למדינה.

חוסה דונאטו דה לה רואה

חוסה דונאטו דה לה רואה היה הנשיא הראשון של ארגנטינה עם שם המשפחה דון. הוא כיהן בתפקיד משנת 1868 עד 1874. בתקופת נשיאותו פעל לשיפור התשתיות והכלכלה של המדינה. הוא גם פעל לחיזוק קשריה של המדינה עם מדינות אחרות. הוא היה נשיא פופולרי וזכור בשל מאמציו לשפר את חייהם של תושבי ארגנטינה.

José Donato de la Rúa y Figueroa

José Donato de la Rúa y Figueroa היה הנשיא השני של ארגנטינה עם שם המשפחה דון. הוא כיהן בתפקיד מ-1874 עד 1880. בתקופת נשיאותו פעל לשיפור כלכלת המדינה ותשתיותיה. הוא גם פעל לחיזוק קשריה של המדינה עם מדינות אחרות. הוא היה נשיא פופולרי וזכור בשל מאמציו לשפר את חייהם של תושבי ארגנטינה.

José Donato de la Rúa y Figueroa

José Donato de la Rúa y Figueroa היה הנשיא השלישי של ארגנטינה עם שם המשפחה דון. הוא כיהן בתפקיד מ-1880 עד 1886. בתקופת נשיאותו פעל לשיפור כלכלת המדינה ותשתיותיה. הוא גם פעל לחיזוק קשריה של המדינה עם מדינות אחרות. הוא היה נשיא פופולרי וזכור בשל מאמציו לשפר את חייהם של תושבי ארגנטינה.

José Donato de la Rúa y Figueroa

José Donato de la Rúa y Figueroa היה הנשיא הרביעי של ארגנטינה עם שם המשפחה דון. הוא כיהן בתפקיד מ-1886 עד 1890. בתקופת נשיאותו פעל לשיפור הכלכלה והתשתיות של המדינה. הוא גם פעל לחיזוק קשריה של המדינה עם מדינות אחרות. הוא היה נשיא פופולרי וזכור בשל מאמציו לשפר את חייהם של תושבי ארגנטינה.

José Donato de la Rúa y Figueroa

José Donato de la Rúa y Figueroa היה הנשיא החמישי של ארגנטינה עם שם המשפחה דון. הוא כיהן בתפקיד מ-1890 עד 1894. בתקופת נשיאותו פעל לשיפור כלכלת המדינה ותשתיותיה. הוא גם פעל לחיזוק קשריה של המדינה עם מדינות אחרות. הוא היה נשיא פופולרי וזכור בשל מאמציו לשפר את חייהם של תושבי ארגנטינה.

סיכום

לארגנטינה היו כמה נשיאים עם שם המשפחה דון. חוסה דונאטו דה לה רואה היה הנשיא הראשון עם שם המשפחה דון וכיהן בין השנים 1868 עד 1874. חוסה דונאטו דה לה רואה אי פיגרואה היה הנשיא השני עם שם המשפחה דון וכיהן בין השנים 1874 עד 1880. חוסה דונאטו דה לה רואה אי. פיגרואה היה הנשיא השלישי עם שם המשפחה דון וכיהן בין השנים 1880 עד 1886. חוסה דונאטו דה לה רוה אי פיגרואה היה הנשיא הרביעי עם שם המשפחה דון וכיהן בין השנים 1886 עד 1890. חוסה דונאטו דה לה רואה אי פיגרואה היה החמישי נשיא עם שם המשפחה דון וכיהן בין השנים 1890-1894. כל הנשיאים הללו פעלו לשיפור הכלכלה והתשתיות של המדינה ולחיזוק קשריה של המדינה עם מדינות אחרות. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן