דף הבית » עשרת הגדולים » נועה קירל: כוכב עולה בתעשיית המוזיקה

נועה קירל: כוכב עולה בתעשיית המוזיקה

נועה קירל: כוכב עולה בתעשיית המוזיקה

מי זאת נועה קירל?

נועה קירל היא זמרת-יוצרת, שחקנית ודוגמנית ישראלית שעשתה גלים בתעשיית המוזיקה. היא נולדה בשנת 1996 בתל אביב, ישראל, והחלה את דרכה בגיל צעיר. היא החלה לשיר בגיל שש וכשהייתה בת שתים עשרה, היא כבר הוציאה את אלבומה הראשון. נועה הוציאה מאז ארבעה אלבומי אולפן, כשהאחרון שלה יצא ב-2019. היא גם הופיעה במספר סרטים ובטלוויזיה מופעים, ביניהם הסדרה הישראלית "השיר שלנו" והסרט "הסיפור האחר".

קריירת המוזיקה של נועה קירל

נועה קירל הוציאה ארבעה אלבומי אולפן, שכולם זכו לשבחי המבקרים. אלבום הבכורה שלה, "נועה קירל", יצא ב-2008 והציג שילוב של מוזיקת פופ, רוק ופולק. אלבומה השני, "נועה קירל 2", יצא ב-2010 והציג סאונד בוגר יותר. אלבומה השלישי, "נועה קירל 3", יצא ב-2013 והציג סאונד אלקטרוני יותר. אלבומה הרביעי, "נועה קירל 4", יצא בשנת 2019 והציג שילוב של פופ, רוק ומוזיקה אלקטרונית. נועה גם הוציאה מספר סינגלים, ביניהם "יש לי אהבה" ו"כל העולם כולו". היא גם שיתפה פעולה עם כמה אמנים נוספים, ביניהם עידן רייכל, שלומי שבת ואסתר ראדה.

קריירת המשחק של נועה קירל

בנוסף לקריירת המוזיקה שלה, עברה נועה קירל גם קריירת משחק מצליחה. היא הופיעה במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה, כולל הסדרה הישראלית "השיר שלנו" והסרט "הסיפור האחר". נועה גם הופיעה במספר פרסומות, כולל פרסומת של חברת ההלבשה הישראלית קסטרו. היא גם הופיעה במספר קליפים, כולל הקליפ לסינגל שלה "יש לי אהבה".

קריירת הדוגמנות של נועה קירל

גם לנועה קירל הייתה קריירת דוגמנות מצליחה. היא הוצגה בכמה מגזינים, כולל ווג ו-Elle. היא גם הופיעה במספר קמפיינים, ביניהם קמפיינים של חברת ההלבשה הישראלית קסטרו וחברת הקוסמטיקה הישראלית לוריאל.

ההישגים של נועה קירל

נועה קירל זכתה להצלחה רבה בקריירה שלה. היא זכתה במספר פרסים, ביניהם פרסי המוזיקה הישראלית לאמנית הטובה ביותר ולאלבום הטוב ביותר. היא גם הייתה מועמדת למספר פרסים, כולל פרסי המוזיקה של MTV אירופה למשחק הישראלי הטוב ביותר. נועה קירל זכתה להכרה גם על פועלה הפילנתרופי. היא הייתה מעורבת במספר ארגוני צדקה, כולל הקרן הישראלית לסרטן ילדים והצלב האדום הישראלי. נועה קירל היא כוכבת מתפתחת בתעשיית המוזיקה. היא הוציאה כמה אלבומים וסינגלים מצליחים, הופיעה במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה ודגמנה לכמה קמפיינים. היא זכתה להכרה גם בזכות עבודתה הפילנתרופית. נועה קירל היא אמנית שכדאי לצפות בה בשנים הקרובות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן