דף הבית » מגזין » נועה: השוואה מהירה

נועה: השוואה מהירה

נועה: השוואה מהירה

מה המשמעות של נח?

נח הוא שם משפחה פופולרי במדינות רבות. הוא נגזר מהשם העברי נֹחַ (נח), שפירושו "מנוחה" או "נחמה". הוא קשור גם לדמות התנ"כית נח, שבנה את התיבה והציל את החיות מהמבול הגדול. השם נח היה פופולרי במדינות רבות במשך מאות שנים. הוא פופולרי במיוחד בארצות הברית, שם הוא נמצא ב-100 השמות הפופולריים ביותר מאז סוף שנות ה-90. הוא פופולרי גם בבריטניה, אוסטרליה וקנדה.

מקור שם המשפחה נח

מקורו של שם המשפחה נח הוא במזרח התיכון. משערים שהוא נגזר מהשם העברי נֹחַ (נח), שפירושו "מנוחה" או "נחמה". הוא קשור גם לדמות התנ"כית נח, שבנה את התיבה והציל את החיות מהמבול הגדול. שם המשפחה נח נמצא במדינות רבות, כולל ארה"ב, בריטניה, אוסטרליה, קנדה וישראל. הוא נמצא גם במדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות, כמו רוסיה ואוקראינה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה נועה

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה נואה, כולל:• טרבור נואה, קומיקאי דרום אפריקאי, מנחה טלוויזיה ופרשן פוליטי.• נואה וויל, שחקן אמריקאי הידוע בעיקר בזכות תפקידו כד"ר ג'ון קרטר בסדרת הטלוויזיה. ER.• נואה סיירוס, זמרת ושחקנית אמריקאית.• נואה שנאפ, שחקן אמריקאי הידוע בעיקר בזכות תפקידו כוויל ביירס בסדרת נטפליקס Stranger Things.• נואה סנטינאו, שחקן אמריקאי הידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטי נטפליקס לכל הבנים שאהבתי בעבר וסיירה בורגס היא מפסידה.

הפופולריות של שם המשפחה נועה

שם המשפחה נואה פופולרי במדינות רבות. בארצות הברית, הוא נמצא ברשימת 100 השמות הפופולריים ביותר מאז סוף שנות ה-90. הוא פופולרי גם בבריטניה, אוסטרליה וקנדה.

השוואה מהירה

שֵׁם מַשְׁמָעוּת מָקוֹר פּוֹפּוּלָרִיוּת
נועה מנוחה או נוחות המזרח התיכון פופולרי במדינות רבות

לסיכום, נח הוא שם משפחה פופולרי במדינות רבות. הוא נגזר מהשם העברי נֹחַ (נח), שפירושו "מנוחה" או "נחמה". הוא קשור גם לדמות המקראית נח, שבנה את התיבה והציל את החיות מהמבול הגדול. שם המשפחה נח פופולרי בארצות הברית, בריטניה, אוסטרליה, קנדה וישראל. יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה נח, כולל טרבור נוח, נח וויל, נח סיירוס, נח שנאפ ונואה סנטינאו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן