דף הבית » מעניין » נומרולוגיה של שם משפחה – מה פירוש שם המשפחה שלך?

נומרולוגיה של שם משפחה – מה פירוש שם המשפחה שלך?

2023-05-04 00:26:00+02:00

מהי נומרולוגיה של שם משפחה?

נומרולוגיה של שם משפחה היא חקר הערך המספרי של האותיות בשם המשפחה של אדם. מאמינים שהערך המספרי של שם המשפחה של אדם יכול לחשוף מידע על ההיסטוריה והמורשת של משפחתו. נומרולוגיה היא פרקטיקה עתיקה ששימשה במשך מאות שנים כדי לקבל תובנה לגבי אופיו וגורלו של אדם. הערך המספרי של שם משפחה נקבע על ידי הקצאת לכל אות באלפבית ערך מספרי. לאחר מכן הערך המספרי של כל אות מתווסף יחדיו כדי לקבוע את הערך המספרי של שם המשפחה. לדוגמה, לשם המשפחה "סמית" יהיה ערך מספרי של 9 (S=1, M=4, I=9, T=2, H=8).

מה אומר שם המשפחה שלך?

הערך המספרי של שם משפחה יכול לחשוף הרבה על ההיסטוריה המשפחתית והמורשת של האדם. לדוגמה, שם משפחה עם ערך מספרי של 9 יכול להצביע על כך שהמשפחה היא ממוצא אירי. שם משפחה עם ערך מספרי 8 יכול להצביע על כך שהמשפחה היא ממוצא גרמני. הערך המספרי של שם משפחה יכול גם לחשוף מידע על אופיו וגורלו של אדם. לדוגמה, שם משפחה עם ערך מספרי 7 יכול להצביע על כך שהאדם יצירתי ובעל חוש אינטואיציה חזק. שם משפחה עם ערך מספרי 6 יכול להצביע על כך שהאדם אמין ובעל תחושת אחריות חזקה.

כיצד לחשב את שם המשפחה שלך נומרולוגיה

חישוב נומרולוגיה של שם המשפחה שלך קל. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להקצות לכל אות בשם המשפחה שלך ערך מספרי. לאחר שהקצית לכל אות ערך מספרי, הוסף את כולם יחד כדי לקבוע את הערך המספרי של שם המשפחה שלך.

דוגמאות לנומרולוגיה של שם משפחה

להלן כמה דוגמאות לנומרולוגיה של שם משפחה:

  • סמית': 9 (S=1, M=4, I=9, T=2, H=8)
  • ג'ונס: 8 (J=1, O=6, N=5, E=5, S=1)
  • חום: 6 (B=2, R=9, O=6, W=5, N=5)
  • מילר: 7 (M=4, I=9, L=3, L=3, E=5, R=9)

סיכום

נומרולוגיה של שם משפחה היא תרגול עתיק יומין שיכול לחשוף הרבה על ההיסטוריה המשפחתית והמורשת של האדם. זה גם יכול לספק תובנה לגבי אופיו וגורלו של אדם. כדי לחשב את הנומרולוגיה של שם המשפחה שלך, פשוט הקצה לכל אות בשם המשפחה שלך ערך מספרי והוסף את כולם יחד. למידע נוסף על נומרולוגיה של שם משפחה, עיין בסרטון YouTube זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן