דף הבית » TOP10 » מתי כדאי ליטול אמלודיפין?

מתי כדאי ליטול אמלודיפין?

2023-06-10 04:01:00+02:00

מה זה אמלודיפין?

אמלודיפין היא תרופה המשמשת לטיפול בלחץ דם גבוה וכאבים בחזה. זה שייך לקבוצת תרופות הנקראות חוסמי תעלות סידן, הפועלות על ידי הרפיית שרירי הלב וכלי הדם. Amlodipine זמין הן בצורות גנריות והן בצורות מותג. זה נלקח בדרך כלל פעם ביום, עם או בלי אוכל.

מתי כדאי ליטול אמלודיפין?

העיתוי של נטילת אמלודיפין תלוי בסוג התרופה שאתה נוטל. אם אתה נוטל את גרסת שם המותג, היא נלקחת בדרך כלל פעם ביום, עם או בלי אוכל. אם אתה נוטל את הגרסה הגנרית, זה נלקח בדרך כלל פעמיים ביום, עם או בלי אוכל. חשוב ליטול אמלודיפין באותה שעה בכל יום כדי לוודא שהתרופה פועלת כראוי. אם אתה מתגעגע למנה, קח אותה ברגע שאתה זוכר. אין ליטול מנה כפולה כדי לפצות על מנה שהוחמצה.

מתי לקחת אמלודיפין עם אוכל

ניתן ליטול אמלודיפין עם או בלי אוכל. נטילת זה עם אוכל עשויה לעזור להפחית את הסיכון לתופעות לוואי כגון סחרחורת או סחרחורת. אם אתה חווה אחת מתופעות הלוואי הללו, חשוב לדבר עם הרופא שלך לגבי התאמת המינון שלך או נטילת התרופה עם אוכל.

מתי לקחת אמלודיפין בלילה

ניתן ליטול אמלודיפין בכל שעה ביום, אך בדרך כלל מומלץ ליטול אותו בלילה. הסיבה לכך היא שהתרופה פועלת בצורה הטובה ביותר כאשר היא נלקחת בלילה, כאשר הגוף במנוחה. נטילת זה בלילה גם עוזרת להפחית את הסיכון לתופעות לוואי כגון סחרחורת או סחרחורת.

מתי לקחת אמלודיפין עם תרופות אחרות

ניתן ליטול אמלודיפין עם תרופות אחרות, אך חשוב לדבר עם הרופא לפני נטילת תרופות אחרות. תרופות מסוימות יכולות לקיים אינטראקציה עם אמלודיפין ולגרום לתופעות לוואי חמורות.

השוואה מהירה

סוג של אמלודיפין מתי לקחת
שם מותג פעם ביום, עם או בלי אוכל
גנרית פעמיים ביום, עם או בלי אוכל
עם אוכל עשוי לסייע בהפחתת תופעות הלוואי
בלילה עשוי לסייע בהפחתת תופעות הלוואי
עם תרופות אחרות דבר ראשון עם הרופא שלך

אמלודיפין היא תרופה יעילה לטיפול בלחץ דם גבוה וכאבי חזה. חשוב ליטול אותו באותה שעה בכל יום ולדבר עם הרופא לפני נטילת תרופות אחרות. נטילת זה עם אוכל עשויה לעזור להפחית את הסיכון לתופעות לוואי, ונטילתו בלילה עשויה גם לעזור להפחית את הסיכון לתופעות לוואי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן