דף הבית » המלצת הצוות » משפחת סקורניק: סיפור הצלחה ישראלי

משפחת סקורניק: סיפור הצלחה ישראלי

2023-05-06 03:30:00+02:00

מי הם משפחת סקורניק?

משפחת סקורניק היא משפחה ישראלית בולטת שזכתה להצלחה בעסקים, בפוליטיקה ובפילנתרופיה. בראש המשפחה עומד הפטריארך יצחק סקורניק, המייסד והיו"ר של קבוצת סקורניק, חברת פיתוח והשקעות נדל"ן ישראלית מובילה. יצחק סקורניק הוא גם חבר כנסת לשעבר, הפרלמנט הישראלי, ונדבן מרכזי. משפחת סקורניק ידועה בפעילותה הפילנתרופית הכוללת את הקמת קרן סקורניק, ארגון ללא מטרות רווח המעניק סיוע לילדים מוחלשים בישראל. הקרן העניקה מלגות לאלפי ילדים, וכן מימנה בניית בתי ספר ומתקני חינוך נוספים. משפחת סקורניק ידועה גם במעורבותה הפוליטית. יצחק סקורניק היה חבר כנסת בשנים 1984 עד 1992, ובנו, אבי סקורניק, הוא חבר כנסת כיום. אבי סקורניק הוא חבר במפלגת הליכוד והוא דוגל חזק למען זכויות הנכים.

קבוצת סקורניק

קבוצת סקורניק היא חברת פיתוח והשקעות נדל"ן ישראלית מובילה. החברה, שהוקמה על ידי יצחק סקורניק בסוף שנות ה-70, גדלה והפכה לאחד ממשרדי הנדל"ן הגדולים והמצליחים בישראל. החברה פיתחה פרויקטים רבים למגורים ומסחר ברחבי הארץ, לרבות מגדלי עזריאלי האייקוניים בתל אביב. קבוצת סקורניק עוסקת גם במספר עסקים נוספים, לרבות הון סיכון, השקעות פרטיות וניהול נכסים. החברה השקיעה במספר סטארטאפים ישראלים מצליחים, ביניהם Wix, בונה אתרים, ו-Waze, אפליקציית ניווט.

קרן סקורניק

קרן סקורניק היא עמותה ללא מטרות רווח שהוקמה על ידי יצחק סקורניק בשנת 1995. הקרן מעניקה סיוע לילדים מוחלשים בישראל, לרבות מלגות, תכניות חינוך ושירותי תמיכה נוספים. הקרן העניקה מלגות לאלפי ילדים, וכן מימנה בניית בתי ספר ומתקני חינוך נוספים. הקרן מעניקה תמיכה גם למספר ארגוני צדקה נוספים, ביניהם האגודה למלחמה בסרטן, המועצה הלאומית למען הילד, ואגודת הנכים בישראל.

השפעת משפחת סקורניק על ישראל

למשפחת סקורניק הייתה השפעה גדולה על ישראל. הקריירה הפוליטית של יצחק סקורניק סייעה לעצב את מדיניות המדינה, בעוד שפעילותו הפילנתרופית סייעה לשפר את חייהם של אלפי ילדים מוחלשים. לקבוצת סקורניק הייתה השפעה רבה גם על הכלכלה הישראלית, יצרה אלפי מקומות עבודה והעניקה דחיפה לשוק הנדל"ן. משפחת סקורניק היא סיפור הצלחה אמיתי, ואין להכחיש את השפעתה על ישראל. הם השיגו הצלחה בעסקים, בפוליטיקה ובפילנתרופיה, והמורשת שלהם תמשיך להיות מורגשת לדורות הבאים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן