דף הבית » הכי מדובר » משפחת אלוס: היסטוריה קצרה

משפחת אלוס: היסטוריה קצרה

2023-05-17 22:56:00+02:00

מקורות משפחת אלוס

משפחת Elwes היא משפחה אנגלית עתיקה, עם תיעוד על קיומה עוד מהמאה ה-12. על פי ההערכות, המשפחה מקורה במחוז אסקס, שם החזיקו בקרקע ורכוש במשך מאות שנים. על פי ההערכות, משפחת אלוס הייתה צאצאית של משפחת דה אלוס הנורמנית-צרפתית, אשר קיבלה אדמות באסקס על ידי ויליאם הכובש בשנת 1066. משפחת אלוס הייתה בולטת באזור במשך מאות שנים, ורבים מבני המשפחה החזיקו בתפקידים של כוח והשפעה באזור. במאה ה-16 הוענק למשפחת אלווס סמל, המשמש עד היום. למשפחת אלוס הייתה גם היסטוריה ארוכה של שירות צבאי, עם חברים רבים ששירתו בצבא ובצי הבריטי.

משפחת אלווס בישראל

במאה ה-19 החלה משפחת אלווס להגר לישראל, שם הקימה נוכחות בעיר ירושלים. משפחת אלוס הייתה אחת המשפחות האנגליות הראשונות שהתיישבו בעיר, והן הפכו במהרה לחלק חשוב מהקהילה המקומית. משפחת אלווס הייתה מעורבת בהיבטים רבים של החיים בירושלים, מעסקים דרך פוליטיקה ועד פילנתרופיה. גם משפחת אלווס הייתה פעילה בתנועה הציונית, ורבים מבני המשפחה היו מעורבים במאבק להקמת מדינת ישראל. גם משפחת אלווס הייתה מעורבת בפיתוח העיר ירושלים, ורבים מנקודות הציון והמוסדות של העיר הוקמו על ידי בני המשפחה.

משפחת אלוס היום

כיום משפחת אלווס עדיין פעילה בעיר ירושלים, ורבים מבני המשפחה עוסקים בפוליטיקה ובעסקים של העיר. משפחת Elwes עוסקת גם בפעילויות פילנתרופיות, ורבים מבני המשפחה מעורבים בארגוני צדקה ובמטרות. משפחת אלווס פעילה גם באמנויות, ורבים מבני המשפחה עוסקים באמנויות הבמה, אמנות פלסטית וספרות. משפחת אלוס מעורבת גם בעולם האקדמי, ורבים מבני המשפחה עוסקים בהוראה ובמחקר באוניברסיטאות בארץ ובעולם.

מורשת משפחת אלוס

משפחת אלוס הותירה מורשת מתמשכת בעיר ירושלים, ותרומתה לתרבות, לכלכלה ולפוליטיקה של העיר מורגשת עד היום. משפחת Elwes היא עדות לכוחה של המשפחה ולחשיבות הקהילה, והסיפור שלה מהווה השראה לכל מי שמבקש לעשות שינוי בעולם.

סיכום

משפחת Elwes היא משפחה אנגלית עתיקה עם היסטוריה ארוכה וגאה. המשפחה הייתה מעורבת בפיתוח העיר ירושלים במשך מאות שנים, ותרומתה לתרבות, לכלכלה ולפוליטיקה של העיר מורגשת עד היום. משפחת Elwes היא עדות לכוחה של המשפחה ולחשיבות הקהילה, והסיפור שלה מהווה השראה לכל מי שמבקש לעשות שינוי בעולם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן