דף הבית » אנציקלופדיה » משמעות שם המשפחה Matveev

משמעות שם המשפחה Matveev

משמעות שם המשפחה Matveev

מה המשמעות של שם המשפחה מטבייב?

שם המשפחה Matveev הוא שם פטרונימי שנגזר מהשם הפרטי Matvei, שהוא צורה רוסית של השם מתיו. השם מתיו נגזר מהשם העברי מתתיהו, שפירושו "מתנת אלוהים". השם Matveev נמצא לרוב ברוסיה, בלארוס ואוקראינה, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם.

מקורות שם המשפחה Matveev

מקורו של שם המשפחה Matveev הוא באימפריה הרוסית במהלך המאה ה-17. משערים שזה נגזר מהשם הפרטי Matvei, שהוא צורה רוסית של השם מתיו. השם Matveev נמצא לרוב ברוסיה, בלארוס ואוקראינה, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם.

מטבייב ברוסיה

שם המשפחה Matveev נמצא לרוב ברוסיה, שם הוא שם המשפחה ה-15 הנפוץ ביותר. מאמינים שמקורו באימפריה הרוסית במהלך המאה ה-17. השם נגזר מהשם הפרטי Matvei, שהוא צורה רוסית של השם מתיו.

מטבייב בבלארוס

שם המשפחה Matveev נמצא גם בבלארוס, שם הוא שם המשפחה ה-11 הנפוץ ביותר. מאמינים שמקורו באימפריה הרוסית במהלך המאה ה-17. השם נגזר מהשם הפרטי Matvei, שהוא צורה רוסית של השם מתיו.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מטבייב

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה מטבייב, ביניהם הפוליטיקאי הרוסי דמיטרי מטבייב, השחקן והבמאי הרוסי ולדימיר מטבייב והמלחין הרוסי בוריס מטבייב.

סיכום

שם המשפחה Matveev הוא שם פטרונימי הנגזר מהשם הפרטי Matvei, שהוא צורה רוסית של השם מתיו. השם נמצא לרוב ברוסיה, בלארוס ואוקראינה, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם. מאמינים שמקורו באימפריה הרוסית במהלך המאה ה-17. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה מטבייב, ביניהם הפוליטיקאי הרוסי דמיטרי מטבייב, השחקן והבמאי הרוסי ולדימיר מטבייב והמלחין הרוסי בוריס מטבייב. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן