דף הבית » אנציקלופדיה » משמעות שם המשפחה Kojahinof

משמעות שם המשפחה Kojahinof

משמעות שם המשפחה Kojahinof

מה פירוש שם המשפחה קוג'הינוף?

שם המשפחה Kojahinof הוא ממקור רוסי והוא נגזר מהמילה הרוסית "kojah", שפירושה "בית קטן". הסיומת "אינוף" היא פטרונימית, שפירושה "בן של". לפיכך, שם המשפחה Kojahinof פירושו המילולי "בן של בית קטן".

מקור שם המשפחה קוג'הינוף

מקורו של שם המשפחה Kojahinof הוא באימפריה הרוסית, שהייתה מדינה רב-אתנית גדולה שהתקיימה בין השנים 1721 עד 1917. האימפריה הרוסית הורכבה מקבוצות אתניות רבות ושונות, כולל רוסים, אוקראינים, בלארוסים ואחרים. סביר להניח ששם המשפחה קוג'הינוף אומץ על ידי משפחה ממוצא רוסי, שכן הסיומת "ינוף" היא פטרונימה ממוצא רוסי.

היסטוריה של שם המשפחה קוג'הינוף

על פי ההערכה, שם המשפחה קוג'הינוף היה בשימוש מאז תחילת המאה ה-19. סביר להניח שהמשפחה שאימצה את שם המשפחה קוג'הינוף הייתה ממוצא איכרי, כפי שעולה מהמשמעות המילולית של השם. ייתכן שהמשפחה גרה בבית קטן, או "קוג'ה", ואימצה את שם המשפחה כדי לציין את מוצאם הצנוע.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קוג'הינוף

ישנם כמה אנשים בולטים בעלי שם המשפחה קוג'הינוף, ביניהם השחקן והבמאי הרוסי אלכסנדר קוג'הינוף, הזמר והפזמונאי הרוסי אלכסנדר קוג'הינוף, והאמן והפסל הרוסי אלכסנדר קוג'הינוף.

וריאציות של שם המשפחה קוג'הינוף

לשם המשפחה Kojahinof יש כמה וריאציות, כולל Kojahinov, Kojahinova, Kojahinov, Kojahinovski.

סיכום

שם המשפחה Kojahinof הוא ממקור רוסי והוא נגזר מהמילה הרוסית "kojah", שפירושה "בית קטן". הסיומת "אינוף" היא פטרונימית, שפירושה "בן של". מקורו של שם המשפחה הוא באימפריה הרוסית ומאמינים שהוא היה בשימוש מאז תחילת המאה ה-19. ישנם כמה אנשים בולטים בעלי שם המשפחה קוג'הינוף, ביניהם השחקן והבמאי הרוסי אלכסנדר קוג'הינוף, הזמר והפזמונאי הרוסי אלכסנדר קוג'הינוף, והאמן והפסל הרוסי אלכסנדר קוג'הינוף. לשם המשפחה Kojahinof יש כמה וריאציות, כולל Kojahinov, Kojahinova, Kojahinov, Kojahinovski.

שאלות ותשובות

מהו מקור שם המשפחה קוג'הינוף?

מקורו של שם המשפחה Kojahinof הוא באימפריה הרוסית, שהייתה מדינה רב-אתנית גדולה שהתקיימה בין השנים 1721 ל-1917.

האם יש אנשים מפורסמים עם שם המשפחה Kojahinof?

כן, ישנם כמה אנשים בולטים בעלי שם המשפחה קוג'הינוף, כולל השחקן והבמאי הרוסי אלכסנדר קוג'הינוף, הזמר והפזמונאי הרוסי אלכסנדר קוג'הינוף, והאמן והפסל הרוסי אלכסנדר קוג'הינוף.

מהן כמה וריאציות של שם המשפחה Kojahinof?

לשם המשפחה Kojahinof יש כמה וריאציות, כולל Kojahinov, Kojahinova, Kojahinov, Kojahinovski.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן