דף הבית » מגזין » משמעות שם המשפחה Burns

משמעות שם המשפחה Burns

משמעות שם המשפחה Burns

משמעות שם המשפחה Burns

שם המשפחה ברנס הוא ממקור סקוטי והוא נגזר מהשם ברנס. השם Burness נגזר מהמילה האנגלית העתיקה burn, שפירושה זרם. השם ניתן במקור למי שגר ליד נחל. שם המשפחה ברנס נמצא לרוב בסקוטלנד, שם הוא שם המשפחה ה-11 בשכיחותו. הוא נמצא גם באנגליה, אירלנד, קנדה, ארצות הברית ואוסטרליה. שם המשפחה ברנס קשור לכמה אנשים בולטים, ביניהם המשורר רוברט ברנס, השחקן רוברט ברנס, הזמר והכותב ג'ימי ברנס, והשחקן והקומיקאי בילי ברנס.

מקור שם המשפחה Burns

שם המשפחה ברנס הוא ממקור סקוטי והוא נגזר מהשם ברנס. השם Burness נגזר מהמילה האנגלית העתיקה burn, שפירושה זרם. השם ניתן במקור למי שגר ליד נחל. שם המשפחה ברנס נמצא לרוב בסקוטלנד, שם הוא שם המשפחה ה-11 בשכיחותו. הוא נמצא גם באנגליה, אירלנד, קנדה, ארצות הברית ואוסטרליה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בוער

שם המשפחה ברנס קשור לכמה אנשים בולטים, ביניהם המשורר רוברט ברנס, השחקן רוברט ברנס, הזמר והכותב ג'ימי ברנס, והשחקן והקומיקאי בילי ברנס. רוברט ברנס הוא אולי הנושא המפורסם ביותר של שם המשפחה ברנס. הוא היה משורר ותמלילים סקוטי אשר נחשב למשורר הלאומי של סקוטלנד. הוא ידוע בעיקר בזכות שירו "Auld Lang Syne", המושר באופן מסורתי בחגיגות השנה החדשה. רוברט ברנס נולד באלווי, סקוטלנד בשנת 1759. הוא היה הבכור מבין שבעה ילדים והתחנך בביתו על ידי אביו. הוא החל לכתוב שירה בגיל צעיר ועד מהרה הוכר כמשורר מוכשר. הוא כתב שירים ושירים רבים, ביניהם "Auld Lang Syne", "האהבה שלי היא כמו ורד אדום ואדום" ו"A Man's a Man for A' That". ג'ימי ברנס היה זמר-יוצר אמריקאי שנולד במיסיסיפי בשנת 1941. הוא ידוע בעיקר בזכות שירו "The Night Time Is the Right Time", שהוקלט על ידי ריי צ'ארלס. הוא גם כתב שירים לאמנים אחרים, ביניהם "I'm Gonna Move to the Outskirts of Town" ו-"I'm Gonna Make You Love Me". בילי ברנס היה שחקן וקומיקאי אמריקאי שנולד בעיר ניו יורק בשנת 1883. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "הדיקטטור הגדול" ו"בנק דיק". הוא גם הופיע בכמה מחזות בברודווי, כולל "החתול והכינור" ו"הקוקואונטס".

סיכום

שם המשפחה ברנס הוא ממקור סקוטי והוא נגזר מהשם ברנס. הוא נמצא לרוב בסקוטלנד, שם הוא שם המשפחה ה-11 בשכיחותו. הוא נמצא גם באנגליה, אירלנד, קנדה, ארצות הברית ואוסטרליה. שם המשפחה ברנס קשור לכמה אנשים בולטים, ביניהם המשורר רוברט ברנס, השחקן רוברט ברנס, הזמר והכותב ג'ימי ברנס, והשחקן והקומיקאי בילי ברנס. למידע נוסף על המשמעות והמקור של שם המשפחה ברנס, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן