דף הבית » טופ 100 » משמעות שם המשפחה Assig

משמעות שם המשפחה Assig

משמעות שם המשפחה Assig

משמעות שם המשפחה Assig

שם המשפחה Assig הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית העתיקה "assig", שפירושה "אמיץ" או "נועז". הוא האמין כי השם ניתן במקור לאדם שהיה אמיץ או אמיץ בקרב. השם נמצא גם במדינות אחרות, כמו אוסטריה, שוויץ והולנד.

וריאציות של שם המשפחה Assig

לשם המשפחה Assig יש כמה וריאציות, כולל Assig, Assigin, Assigman, Assigmann, Assigmeyer, Assigmon, Assigmus, Assigmyer, Assigmyers, Assigmyre, Assigmyres, Assigmyr, Assigmyrs, Assigmyrse, Assigmyrsen, Assigmyrson, Assigmyrson, Assigmyrsson, Assigmyrsson, Assigmyrsson, Assigmyrsson, Assigmyrsson, Assigmyrsson, Assigmyrsson , Assigmyrstin, Assigmyrstin, Assigmyrstine, Assigmyrston, Assigmyrstonn, Assigmyrstun, Assigmyrstyn, Assigmyrtyn, Assigmyrtyne, Assigmyrtz, Assigmyrtze, Assigmyrtzen, Assigmyrtzin, Assigmyrtzin, Assigmyrtzin, Assigmyrtzin, Assigmyrzint, and

מקור שם המשפחה Assig

מקורו של שם המשפחה Assig הוא בגרמניה, שם הוא נמצא לראשונה באזור בוואריה. מאמינים שהשם שימש לראשונה על ידי משפחה שהתגוררה באזור ומאוחר יותר אומץ על ידי משפחות אחרות באזור.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה Assig

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אסיג, ביניהם המלחין והמנצח הגרמני וילהלם אסיג, השחקן והבמאי האמריקאי יליד גרמניה ארנסט אסיג, והשחקן והבמאי האמריקאי יליד גרמניה ארנסט אסיג.

סיכום

שם המשפחה Assig הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית העתיקה "assig", שפירושה "אמיץ" או "נועז". הוא האמין כי השם ניתן במקור לאדם שהיה אמיץ או אמיץ בקרב. השם נמצא גם במדינות אחרות, כמו אוסטריה, שוויץ והולנד. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אסיג, ביניהם המלחין והמנצח הגרמני וילהלם אסיג, השחקן והבמאי האמריקאי יליד גרמניה ארנסט אסיג, והשחקן והבמאי האמריקאי יליד גרמניה ארנסט אסיג. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן