דף הבית » טופ 100 » משמעות שם המשפחה שרון

משמעות שם המשפחה שרון

משמעות שם המשפחה שרון

מה המשמעות של שם משפחה שרון?

שם המשפחה שרון הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה העברית ל"מישור" או "מישור השרון". מאמינים כי הוא שימש לראשונה כשם משפחה במאה ה-12. השם נמצא גם בתנ"ך, שם הוא משמש להתייחסות לאזור בדרום ישראל. השם שרון נמצא גם בתרבויות אחרות, כמו בסקוטלנד, שם הוא נגזר מהמילה הגאלית ל"מישור ". בארצות הברית, השם מזוהה לעתים קרובות עם העיר שרון, מסצ'וסטס, שנקראה על שם האזור המקראי.

מקור שם המשפחה שרון

מקורו של שם המשפחה שרון, ככל הנראה, הגיע מהמילה העברית ל"מישור" או "מישור השרון". זהו אזור בדרום ישראל, המוזכר בתנ"ך. השם נמצא גם בתרבויות אחרות, כמו בסקוטלנד, שם הוא נגזר מהמילה הגאלית ל"מישור".

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שרון

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שרון, כולל:

  • אריאל שרון – ראש ממשלת ישראל לשעבר
  • שרון סטון – שחקנית אמריקאית
  • שרון אוסבורן – איש טלוויזיה בריטי
  • שרון טייט – שחקנית ודוגמנית אמריקאית
  • שרון גלס – שחקנית אמריקאית

שרון טייט

שרון טייט הייתה שחקנית ודוגמנית אמריקאית שנרצחה בצורה טראגית בשנת 1969. היא נולדה בדאלאס, טקסס בשנת 1943 והחלה את הקריירה שלה כדוגמנית בשנות ה-60. היא הופיעה בכמה סרטים, כולל עמק הבובות ורוצחי הערפדים חסרי הפחד. היא הייתה נשואה לבמאי רומן פולנסקי בזמן מותה.

שרון אוסבורן

שרון אוסבורן היא אשת טלוויזיה בריטית ואשת עסקים. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידה כשופטת בתוכנית הטלוויזיה "אקס פקטור". היא גם אשתו של מוזיקאי הרוק אוזי אוסבורן ואם לשלושה ילדים.

אריאל שרון

אריאל שרון היה פוליטיקאי ומנהיג צבאי ישראלי שכיהן כראש ממשלת ישראל בשנים 2001 עד 2006. הוא היה דמות שנויה במחלוקת בפוליטיקה הישראלית, אך זכה להערכה רבה בשל מנהיגותו הצבאית. הוא גם היה דמות מרכזית בתהליך השלום בין ישראל לפלסטינים.

שרון גלס

שרון גלס היא שחקנית אמריקאית המוכרת בעיקר בזכות תפקידה כריסטין קגני בסדרת הטלוויזיה קגני ולייסי. היא גם הופיעה בכמה סרטים, כולל "המיטה הבוערת" ו"האחרון מהטובים".

סיכום

שם המשפחה שרון הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה העברית ל"מישור" או "מישור השרון". מאמינים כי הוא שימש לראשונה כשם משפחה במאה ה-12. יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שרון, ביניהם אריאל שרון, שרון סטון, שרון אוסבורן, שרון טייט ושרון גלס. מקורו של שם המשפחה שרון, ככל הנראה, הגיע מהמילה העברית ל"מישור" או "מישור השרון". זהו אזור בדרום ישראל, המוזכר בתנ"ך. השם נמצא גם בתרבויות אחרות, כמו בסקוטלנד, שם הוא נגזר מהמילה הגאלית ל"מישור". למידע נוסף, ניתן לצפות בסרטון זה על משמעות שם המשפחה שרון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן