דף הבית » עשרת הגדולים » משמעות שם המשפחה שפירא

משמעות שם המשפחה שפירא

משמעות שם המשפחה שפירא

מה המשמעות של שם המשפחה שפירא?

שם המשפחה שפירא הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה העברית "שפיר", שפירושה "יפה" או "חתיך". שם המשפחה מאוית לפעמים גם כ"שפירא" או "שפירא". זהו שם משפחה נפוץ במדינות רבות, כולל ישראל, ארצות הברית ובריטניה.

מקורות שם המשפחה שפירא

מקורו של שם המשפחה שפירא במזרח התיכון, במיוחד באזור ישראל של ימינו. ההערכה היא שהשם נגזר מהמילה העברית "שפיר", שפירושה "יפה" או "נאה". שם המשפחה מאוית לפעמים גם כ"שפירא" או "שפירא".

שכיחות שם המשפחה שפירא

שם המשפחה שפירא הוא שם משפחה נפוץ במדינות רבות, ביניהן ישראל, ארצות הברית ובריטניה. בישראל שם המשפחה נפוץ במיוחד בקרב יהודים ממוצא ספרדי. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב בקרב יהודים ממוצא אשכנזי. בבריטניה, שם המשפחה נמצא לרוב בקרב יהודים ממוצא ספרדי ואשכנזי כאחד.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שפירא

ישנם אנשים מפורסמים רבים הנושאים את שם המשפחה שפירא. בישראל, הנושא המפורסם ביותר של שם המשפחה הוא ראש הממשלה המנוח יצחק רבין, שנולד בשם יצחק שפירא. בארצות הברית נושאת שם המשפחה המפורסמת ביותר היא שופטת בית המשפט העליון המנוחה רות באדר גינסבורג, שנולדה בשם רות באדר שפירא. בבריטניה, הנושא המפורסם ביותר של שם המשפחה הוא ראש הממשלה המנוח בנימין דיזראלי, שנולד בנג'מין דיזראלי שפירא.

וריאציות של שם המשפחה שפירא

שם המשפחה שפירא מאוית לפעמים כ"שפירא" או "שפירא". במקרים מסוימים, שם המשפחה מאוית גם כ"שפיר" או "שפירה".

שאלות ותשובות

ש: האם שם המשפחה שפירא נפוץ בארצות הברית?
ת: כן, שם המשפחה נמצא לרוב בקרב יהודים ממוצא אשכנזי בארצות הברית. ש: האם יש אנשים מפורסמים הנושאים את שם המשפחה שפירא?
ת: כן, יש הרבה מפורסמים הנושאים את שם המשפחה שפירא, ביניהם ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל, שופטת העליון רות באדר גינסבורג ז"ל וראש הממשלה בנימין דיזראלי ז"ל. ש: האם יש וריאציות של שם המשפחה שפירא?
ת: כן, שם המשפחה מאוית לפעמים כ"שפירא" או "שפירא". במקרים מסוימים, שם המשפחה מאוית גם כ"שפיר" או "שפירה". ש: מה מקור שם המשפחה שפירא?
ת: מקורו של שם המשפחה שפירא במזרח התיכון, במיוחד באזור ישראל של ימינו. ההערכה היא שהשם נגזר מהמילה העברית "שפיר", שפירושה "יפה" או "נאה". שם המשפחה שפירא הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה העברית "שפיר", שפירושה "יפה" או "יפה תואר". שם המשפחה מאוית לפעמים גם כ"שפירא" או "שפירא". זהו שם משפחה נפוץ במדינות רבות, כולל ישראל, ארצות הברית ובריטניה. מקורו של שם המשפחה הוא במזרח התיכון, במיוחד באזור ישראל של ימינו. ישנם אנשים מפורסמים רבים הנושאים את שם המשפחה שפירא, ביניהם ראש הממשלה המנוח יצחק רבין, שופטת העליון רות באדר גינסבורג ז"ל וראש הממשלה בנימין דיזראלי ז"ל. שם המשפחה מאוית לפעמים כ"שפירא" או "שפירא". במקרים מסוימים, שם המשפחה מאוית גם כ"שפיר" או "שפירה". למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה למידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן