דף הבית » TOP10 » משמעות שם המשפחה של יאן: מוצא, פופולריות ועוד

משמעות שם המשפחה של יאן: מוצא, פופולריות ועוד

משמעות שם המשפחה של יאן: מוצא, פופולריות ועוד

מהו שם המשפחה יאן?

שם המשפחה יאן הוא שם משפחה פטרונימי, כלומר הוא נגזר משם הפרטי של אב או אב קדמון. זהו שם משפחה נפוץ במדינות רבות, כולל הולנד, בלגיה, גרמניה ופולין. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה.

מקור שם המשפחה יאן

שם המשפחה יאן נגזר מהשם הפרטי יאן, שהוא צורה הולנדית, גרמנית וסקנדינבית של השם ג'ון. השם יוחנן נגזר מהשם העברי יוחנן, שפירושו "אלוהים הוא חסד". השם יוחנן זכה לפופולריות בברית החדשה הנוצרית, שם יוחנן המטביל ויוחנן השליח הם שתיים מהדמויות הבולטות ביותר.

הפופולריות של שם המשפחה יאן

שם המשפחה יאן הוא הפופולרי ביותר בהולנד, שם הוא שם המשפחה ה-15 בשכיחותו. הוא פופולרי גם בבלגיה, שם הוא שם המשפחה ה-24 הנפוץ ביותר. בגרמניה, זהו שם המשפחה ה-65 בשכיחותו, ובפולין, זהו שם המשפחה ה-71 בשכיחותו.

שם משפחה יאן בארצות הברית

בארצות הברית, שם המשפחה יאן הוא שם המשפחה ה-3,845 הנפוץ ביותר. זה נפוץ ביותר בקליפורניה, שם הוא שם המשפחה ה-1,837 הנפוץ ביותר. הוא נפוץ גם בטקסס, שם הוא שם המשפחה ה-2,919 הנפוץ ביותר.

שם משפחה יאן בקנדה

בקנדה, שם המשפחה יאן הוא שם המשפחה ה-2,919 הנפוץ ביותר. זה נפוץ ביותר באונטריו, שם הוא שם המשפחה ה-1,837 הנפוץ ביותר. הוא נפוץ גם באלברטה, שם הוא שם המשפחה ה-2,919 הנפוץ ביותר.

יאן שם משפחה באוסטרליה

באוסטרליה, שם המשפחה יאן הוא שם המשפחה ה-2,919 הנפוץ ביותר. הוא נפוץ ביותר בניו סאות' ויילס, שם הוא שם המשפחה ה-1,837 הנפוץ ביותר. הוא נפוץ גם בויקטוריה, שם הוא שם המשפחה ה-2,919 הנפוץ ביותר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה יאן

ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה יאן, ביניהם הצייר ההולנדי יאן ורמיר, הפסל ההולנדי יאן פאברה, המלחין ההולנדי יאן סווילינק, המלחין הגרמני יאן דיסמס זלנקה והמלחין הפולני יאן מקלקייביץ'.

השוואה מהירה

מדינה דַרגָה
הולנד ה-15
בלגיה ה-24
גֶרמָנִיָה מקום 65
פּוֹלִין מקום 71
ארצות הברית 3,845
קנדה 2,919
אוֹסטְרַלִיָה 2,919

שם המשפחה יאן הוא שם משפחה פטרונימי, כלומר הוא נגזר משם הפרטי של אב או אב קדמון. זהו שם משפחה נפוץ במדינות רבות, כולל הולנד, בלגיה, גרמניה ופולין. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. השם יוחנן נגזר מהשם העברי יוחנן, שפירושו "אלוהים הוא חסד".

שאלות ותשובות

מה מקור שם המשפחה יאן?

שם המשפחה יאן נגזר מהשם הפרטי יאן, שהוא צורה הולנדית, גרמנית וסקנדינבית של השם ג'ון. השם יוחנן נגזר מהשם העברי יוחנן, שפירושו "אלוהים הוא חסד".

האם שם המשפחה יאן פופולרי?

כן, שם המשפחה יאן פופולרי במדינות רבות, כולל הולנד, בלגיה, גרמניה ופולין. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה.

האם יש אנשים מפורסמים עם שם המשפחה יאן?

כן, יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה יאן, כולל הצייר ההולנדי יאן ורמיר, הפסל ההולנדי יאן פאברה, המלחין ההולנדי יאן סווילינק, המלחין הגרמני יאן דיסמס זלנקה והמלחין הפולני יאן מקלייביץ'.

סיכום

שם המשפחה יאן הוא שם משפחה פטרונימי, כלומר הוא נגזר משם הפרטי של אב או אב קדמון. זהו שם משפחה נפוץ במדינות רבות, כולל הולנד, בלגיה, גרמניה ופולין. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. השם יוחנן נגזר מהשם העברי יוחנן, שפירושו "אלוהים הוא חסד". ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה יאן, ביניהם הצייר ההולנדי יאן ורמיר, הפסל ההולנדי יאן פאברה, המלחין ההולנדי יאן סווילינק, המלחין הגרמני יאן דיסמס זלנקה והמלחין הפולני יאן מקלקייביץ'.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן