דף הבית » אנציקלופדיה » משמעות שם המשפחה שווימר

משמעות שם המשפחה שווימר

משמעות שם המשפחה שווימר

מה פירוש שם המשפחה שווימר?

שם המשפחה שווימר הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית "schweim" שפירושה "לשחות". מאמינים שהשם ניתן למי שהיו שחיינים מיומנים או שחיו ליד גוף מים. השם נמצא גם במדינות אחרות כמו אוסטריה, שוויץ וארצות הברית.

מקור שם המשפחה שווימר

מקורו של שם המשפחה שווימר בגרמניה בתחילת המאה ה-17. מאמינים שהשם ניתן למי שהיו שחיינים מיומנים או שחיו ליד גוף מים. השם נמצא גם במדינות אחרות כמו אוסטריה, שוויץ וארצות הברית. השימוש המתועד הראשון בשם היה בשנת 1702 כאשר אדם בשם יוהן שווימר תועד בעיר נירנברג. השם התפשט מאז למדינות אחרות ונמצא כיום במקומות רבים בעולם.

שכיחות שם המשפחה שווימר

שם המשפחה שווימר נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה, שוויץ וארצות הברית. בגרמניה, השם נמצא לרוב במדינות בוואריה ובאדן-וורטמברג. באוסטריה, השם נמצא לרוב במדינות וינה ואוסטריה התחתית. בשוויץ, השם נמצא לרוב בקנטון ציריך. בארצות הברית, השם נמצא לרוב במדינות פנסילבניה, ניו יורק וקליפורניה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שווימר

יש כמה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה שווימר. אלה כוללים את המלחין והפסנתרן הגרמני, יוהאן שווימר, השחקן האוסטרי, קרל שווימר, והאמן השוויצרי, הנס שווימר.

וריאציות של שם המשפחה שווימר

לשם המשפחה שווימר יש כמה וריאציות, כולל שווימר, שווימר ושווימר.

כינויים נפוצים לשם המשפחה שווימר

הכינויים הנפוצים לשם המשפחה שווימר כוללים "שווים" ו"שווימי".

סיכום

שם המשפחה שווימר הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית "schweim" שפירושה "לשחות". מאמינים שהשם ניתן למי שהיו שחיינים מיומנים או שחיו ליד גוף מים. השם נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה, שוויץ וארצות הברית. ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה שווימר, ביניהם המלחין והפסנתרן הגרמני, יוהאן שווימר, השחקן האוסטרי, קרל שווימר, והאמן השוויצרי, הנס שווימר. לשם המשפחה שווימר יש כמה וריאציות, כולל שווימר, שווימר ושווימר. הכינויים הנפוצים לשם המשפחה שווימר כוללים "שווים" ו"שווימי". למידע נוסף על שם המשפחה שווימר, לחץ כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן