דף הבית » המלצת הצוות » משמעות שם המשפחה שווימר

משמעות שם המשפחה שווימר

2023-05-03 05:33:00+02:00

מה פירוש שם המשפחה שווימר?

שם המשפחה שווימר הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית "schweim", שפירושה "לשחות". מאמינים שהשם ניתן במקור למי שהיה שחיין חזק או שגר ליד גוף מים. השם נמצא גם במדינות אחרות, כמו אוסטריה, שם הוא מאוית "שוויים".

תולדות שם המשפחה שווימר

התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה שווימר הוא משנת 1250, כאשר אדם בשם היינריך שווימר תועד כחי בעיר פרנקפורט הגרמנית. השם נמצא בערים אחרות בגרמניה, כמו מינכן וברלין, וכן באוסטריה, שוויץ וצ'כיה. השם נמצא גם בארצות הברית, שם הוא נמצא לרוב במדינות פנסילבניה, ניו יורק ואוהיו. מאמינים כי השם הובא לארצות הברית על ידי מהגרים גרמנים שהתיישבו במדינות אלו בסוף המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שווימר

היו כמה אנשים בולטים עם שם המשפחה שווימר לאורך ההיסטוריה. אחד המפורסמים שבהם הוא הפיזיקאי האמריקאי יליד גרמניה וחתן פרס נובל, הנס בתה. בת' נולד בשנת 1906 בשטרסבורג, גרמניה והיגר לארצות הברית בשנת 1935. הוא זכה בפרס נובל לפיזיקה בשנת 1967 על עבודתו על תורת התגובות הגרעיניות. אדם מפורסם נוסף עם שם המשפחה שויימר הוא האוסטרי- שחקן, במאי ומפיק אמריקאי נולד, מקסימיליאן של. של נולד ב-1930 בוינה, אוסטריה והיגר לארצות הברית ב-1941. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים כמו Judgment at Nuremberg, The Odessa File ו-Julia.

סמל משפחת שווימר

סמל משפחת שווימר הוא מגן בעל רקע שחור וצלב לבן. המגן מחולק לארבעה חלקים, שכל אחד מהם מכיל סמל אחר. החלק השמאלי העליון מכיל אריה, החלק הימני העליון מכיל ורד, החלק השמאלי התחתון מכיל כתר, והחלק הימני התחתון מכיל כוכב.

חלוקת השמות של שווימר

שם המשפחה שווימר נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה, שוויץ וצ'כיה. הוא נמצא גם בארצות הברית, במיוחד במדינות פנסילבניה, ניו יורק ואוהיו. לפי האתר He.Wikipedia.org, השם נמצא גם במדינות אחרות, כמו צרפת, איטליה והולנד. לסיכום, שם המשפחה שווימר הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית "schweim" , שפירושו "לשחות". השם נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה, שוויץ וצ'כיה, כמו גם בארצות הברית. הוא נמצא ברישומים משנת 1250 ונשאו על ידי כמה אנשים בולטים לאורך ההיסטוריה, כולל הפיזיקאי זוכה פרס נובל הנס בתה והשחקן, הבמאי והמפיק מקסימיליאן של. סמל משפחת שווימר הוא מגן בעל רקע שחור וצלב לבן, המחולק לארבעה חלקים שכל אחד מהם מכיל סמל אחר. השם נמצא גם במדינות אחרות, כמו צרפת, איטליה והולנד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן