דף הבית » TOP10 » משמעות שם המשפחה צימבליסטה

משמעות שם המשפחה צימבליסטה

2023-05-08 22:10:00+02:00

מה המשמעות של שם משפחה צימבליסטה?

שם המשפחה צימבליסטה הוא ממקור איטלקי והוא נגזר מהמילה "זימבלו", שפירושה "פעמון". מקורו של שם המשפחה הוא באזור לומברדיה, איטליה, והוא שימש לציון אדם שהיה מצלצל או יצרן פעמונים. שם המשפחה צימבליסטה נמצא גם במקומות אחרים בעולם, כמו בארצות הברית, שם מאמינים שהוא אומץ על ידי מהגרים מאיטליה. בארצות הברית, שם המשפחה צימבליסטה נמצא לרוב במדינות ניו יורק, ניו ג'רזי ופנסילבניה.

היסטוריה ומקורות של שם המשפחה צימבליסטה

מקורו של שם המשפחה צימבליסטה הוא באזור לומברדיה, איטליה. חבל לומברדיה ממוקם בחלקה הצפוני של איטליה והוא ביתם של רבות מהערים המפורסמות ביותר במדינה, כמו מילאנו, טורינו וגנואה. מאמינים כי שם המשפחה צימבליסטה שימש לציון אדם שהיה צלצל או יוצר פעמונים. הסיבה לכך היא שהמילה "זימבלו", שהיא השורש של שם המשפחה, פירושה "פעמון" באיטלקית. שם המשפחה צימבליסטה נמצא גם במקומות אחרים בעולם, כמו בארצות הברית, שם מאמינים שהוא אומץ על ידי מהגרים מאיטליה. בארצות הברית, שם המשפחה צימבליסטה נמצא לרוב במדינות ניו יורק, ניו ג'רזי ופנסילבניה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה צימבליסטה

יש כמה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה Zimbalista. אחד המפורסמים שבהם הוא השחקן והבמאי האיטלקי-אמריקאי רוברט צימבליסטה, הידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים כמו הסנדק חלק ב', הבלתי נוגעים והסנדק חלק שלישי. אדם מפורסם נוסף עם שם המשפחה צימבליסטה הוא השחקן והבמאי האיטלקי-אמריקאי ג'ו זימבליסטה, המוכר בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים כמו הסנדק חלק ב', הבלתי נוגעים והסנדק חלק שלישי.

טבלת אנשים מפורסמים עם שם המשפחה צימבליסטה

שֵׁם מִקצוֹעַ יצירות ראויות לציון
רוברט צימבליסטה שחקן ובמאי הסנדק חלק ב', הבלתי נוגעים, הסנדק חלק שלישי
ג'ו צימבליסטה שחקן ובמאי הסנדק חלק ב', הבלתי נוגעים, הסנדק חלק שלישי

סיכום

שם המשפחה צימבליסטה הוא ממקור איטלקי והוא נגזר מהמילה "זימבלו", שפירושה "פעמון". מקורו של שם המשפחה הוא באזור לומברדיה, איטליה, והוא שימש לציון אדם שהיה מצלצל או יצרן פעמונים. שם המשפחה נמצא גם במקומות אחרים בעולם, כמו בארצות הברית, שם מאמינים שהוא אומץ על ידי מהגרים מאיטליה. ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה צימבליסטה, כולל שחקנים ובמאים איטלקים-אמריקאים רוברט וג'ו צימבליסטה. לסיכום, שם המשפחה צימבליסטה הוא ממוצא איטלקי והוא נגזר מהמילה "זימבלו", שפירושה "פעמון". מקורו של שם המשפחה הוא באזור לומברדיה, איטליה, והוא שימש לציון אדם שהיה מצלצל או יצרן פעמונים. שם המשפחה נמצא גם במקומות אחרים בעולם, כמו בארצות הברית, שם מאמינים שהוא אומץ על ידי מהגרים מאיטליה. ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה צימבליסטה, כולל שחקנים ובמאים איטלקים-אמריקאים רוברט וג'ו צימבליסטה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן