דף הבית » אנציקלופדיה » משמעות שם המשפחה סגל

משמעות שם המשפחה סגל

משמעות שם המשפחה סגל

מה המשמעות של שם המשפחה סגל?

שם המשפחה סגל הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה העברית "סגולה" שפירושה "אוצר" או "דבר יקר". השם נמצא גם בשפות אחרות, כמו יידיש, שם הוא מאוית "זעגל" או "זעגלר". באנגלית, השם מאוית לעתים קרובות "סגל" או "סגל".

מקור שם המשפחה סגל

מקורו של שם המשפחה סגל הוא במזרח התיכון, במיוחד באזור ישראל. מאמינים כי השם שימש לראשונה על ידי יהודים שהיגרו לאזור ממקומות אחרים בעולם. השם נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, שם הוא מאוית לפעמים "סגל".

וריאציות של שם המשפחה סגל

לשם המשפחה סגל יש וריאציות רבות, כולל "סגל", "זגל", "זגלר" ו"סגולה". זה גם מאוית לפעמים "סגל" או "סגל" באנגלית.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סגל

יש הרבה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה סגל, ביניהם השחקן האמריקאי ג'ורג' סגל, השחקן והקומיקאי הישראלי-אמריקאי לני סגל, והזמר-יוצר והשחקן האמריקאי אדם סגל.

שמות משפחה בשפות אחרות

שם המשפחה סגל נמצא גם בשפות אחרות, כמו יידיש, שם הוא מאוית "זעגל" או "זעגלר". בספרדית, השם מאוית לפעמים "סגל" או "סגולה".

השוואה מהירה

שֵׁם מָקוֹר וריאציות אנשים מפורסמים שפות אחרות
סגל המזרח התיכון סגל, זגל, זגלר, סגולה ג'ורג' סגל, לני סגל, אדם סגל יידיש, ספרדית

שם המשפחה סגל הוא שם נפוץ, עם הרבה וריאציות ואיותים. מקורו עברי, ומאמינים שמקורו במזרח התיכון. הוא נמצא גם בשפות אחרות, כמו יידיש וספרדית. יש הרבה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה סגל, ביניהם השחקן האמריקאי ג'ורג' סגל, השחקן והקומיקאי הישראלי-אמריקאי לני סגל, והזמר-יוצר והשחקן האמריקאי אדם סגל.

שאלות ותשובות

מה מקור שם המשפחה סגל?

מקורו של שם המשפחה סגל הוא במזרח התיכון, במיוחד באזור ישראל. מאמינים כי השם שימש לראשונה על ידי יהודים שהיגרו לאזור ממקומות אחרים בעולם.

מהן כמה וריאציות של שם המשפחה סגל?

לשם המשפחה סגל יש וריאציות רבות, כולל "סגל", "זגל", "זגלר" ו"סגולה". זה גם מאוית לפעמים "סגל" או "סגל" באנגלית.

האם יש אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סגל?

כן, יש הרבה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה סגל, ביניהם השחקן האמריקאי ג'ורג' סגל, השחקן והקומיקאי הישראלי-אמריקאי לני סגל, והזמר-יוצר והשחקן האמריקאי אדם סגל.

סיכום

שם המשפחה סגל הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה העברית "סגולה" שפירושה "אוצר" או "דבר יקר". השם נמצא גם בשפות אחרות, כמו יידיש, שם הוא מאוית "זעגל" או "זעגלר". באנגלית, השם מאוית לעתים קרובות "סגל" או "סגל". מקורו של שם המשפחה סגל הוא במזרח התיכון, במיוחד באזור ישראל. מאמינים כי השם שימש לראשונה על ידי יהודים שהיגרו לאזור ממקומות אחרים בעולם. לשם המשפחה סגל יש וריאציות רבות, כולל "סגל", "זגל", "זגלר" ו"סגולה". יש הרבה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה סגל, ביניהם השחקן האמריקאי ג'ורג' סגל, השחקן והקומיקאי הישראלי-אמריקאי לני סגל, והזמר-יוצר והשחקן האמריקאי אדם סגל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן