דף הבית » טופ 100 » משמעות שם המשפחה נזרי: מוצא והיסטוריה

משמעות שם המשפחה נזרי: מוצא והיסטוריה

משמעות שם המשפחה נזרי: מוצא והיסטוריה

מה המשמעות של שם המשפחה נזרי?

שם המשפחה של נזרי הוא ממוצא ערבי ומאמינים שהוא נגזר מהמילה הערבית "נזר", שפירושה "משכון" או "הבטחה". סבורים ששם המשפחה ניתן למי שהתחייב או הבטיח למישהו או משהו. מאמינים גם שהוא ניתן למי שנשבע נדר או שבועה.

תולדות שם המשפחה נזרי

לשם המשפחה נזרי יש היסטוריה ארוכה ומעניינת. מאמינים שמקורו במזרח התיכון ושימשה תרבויות ודתות רבות ושונות במשך מאות שנים. שם המשפחה נמצא ברשומות מהאימפריה העות'מאנית, מהאימפריה הפרסית ומהעולם הערבי. שם המשפחה נמצא גם ברשומות מהודו, לשם הובא על ידי סוחרים ומתנחלים מוסלמים. הוא נמצא גם ברישומים מאירופה, לשם סביר להניח שהביאו אותו מהגרים יהודים.

שם משפחה נזרי במזרח התיכון

במזרח התיכון, שם המשפחה נזרי נמצא לרוב בלבנון, סוריה ופלסטין. הוא נמצא גם בעיראק, ירדן ומצרים. בלבנון, שם המשפחה נמצא לרוב בערים ביירות וטריפולי.

שם משפחה נזרי בהודו

בהודו, שם המשפחה נזרי נמצא לרוב במדינות אוטר פראדש, ביהאר ומערב בנגל. הוא נמצא גם במדינות גוג'אראט, רג'סטאן ומאדיה פראדש.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה נזרי

יש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה נזרי. כמה מהבולטים ביותר כוללים:• השחקן והבמאי הלבנוני-אמריקאי טוני נזרי• השחקן והבמאי ההודי Naseeruddin Shah• השחקן והבמאי ההודי פרחאן אחטר• הזמר והפזמונאי הירדני עומר נזאל• הזמר והכותב הפלסטיני מוחמד אסף

סיכום

שם המשפחה נזרי הוא ממוצא ערבי ויש לו היסטוריה ארוכה ומעניינת. מאמינים שמקורו במזרח התיכון ושימשה תרבויות ודתות רבות ושונות במשך מאות שנים. שם המשפחה נמצא גם ברשומות מהודו, לשם ההערכה היא כי הוא הובא על ידי סוחרים ומתנחלים מוסלמים. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה של נזרי, ביניהם השחקן והבמאי הלבנוני-אמריקאי טוני נזרי, השחקן והבמאי ההודי נאסרודין שאה, והזמר והפזמונאי הירדני עומר נזאל. למידע נוסף על שם המשפחה נזרי, תוכל למצוא מידע נוסף בויקיפדיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן