דף הבית » הכי מדובר » משמעות שם המשפחה מלול

משמעות שם המשפחה מלול

משמעות שם המשפחה מלול

מה פירוש שם המשפחה מלול?

שם המשפחה מלול הוא שם פטרונימי, הנגזר מהשם העברי "מול", שפירושו "מלך". מקורו של השם הוא במזרח התיכון, והוא נמצא במדינות רבות, כולל ישראל, ארצות הברית וקנדה. שם המשפחה מלול הוא וריאציה של השם מול, שמקורו במילה העברית "מלך", שמשמעותה "מלך". מקורו של השם הוא במזרח התיכון, והוא נמצא במדינות רבות, כולל ישראל, ארצות הברית וקנדה.

מקור שם המשפחה מלול

מקורו של שם המשפחה מלול הוא המזרח התיכון, והוא נמצא במדינות רבות, כולל ישראל, ארצות הברית וקנדה. השם נגזר מהשם העברי "מול", שפירושו "מלך". מקורו של השם הוא במזרח התיכון, והוא נמצא במדינות רבות, כולל ישראל, ארצות הברית וקנדה. שם המשפחה מלול נמצא גם במדינות אחרות, כמו צרפת, גרמניה וספרד. מאמינים כי השם הובא למדינות אלו על ידי מהגרים יהודים שנמלטו מרדיפות במולדתם.

וריאציות של שם המשפחה מלול

לשם המשפחה מלול יש כמה וריאציות, כולל מול, מל ומלו. השם נמצא גם במדינות אחרות, כמו צרפת, גרמניה וספרד. מאמינים כי השם הובא למדינות אלו על ידי מהגרים יהודים שנמלטו מרדיפות במולדתם.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מלול

ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה מלול, ביניהם ראש ממשלת ישראל אהוד אולמרט, הזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל, והשחקנית והזמרת הישראלית נועה תשבי.

הפופולריות של שם המשפחה מלול

שם המשפחה מלול אינו נפוץ במיוחד, אך הוא נמצא במדינות רבות, כולל ישראל, ארצות הברית וקנדה. על פי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, השם מדורג כשם המשפחה ה-4,845 הנפוץ ביותר בארצות הברית.

השוואה מהירה

שֵׁם מַשְׁמָעוּת מקורות וריאציות אנשים מפורסמים פּוֹפּוּלָרִיוּת
מלול מלך המזרח התיכון מול, מל, מלו אהוד אולמרט, עידן רייכל, נועה תשבי 4,845 הנפוץ ביותר בארה"ב

שם המשפחה מלול הוא שם פטרונימי, הנגזר מהשם העברי "מול", שפירושו "מלך". מקורו של השם הוא במזרח התיכון, והוא נמצא במדינות רבות, כולל ישראל, ארצות הברית וקנדה. לשם יש כמה וריאציות, כולל מול, מל ומלו, והוא נמצא במדינות אחרות, כמו צרפת, גרמניה וספרד. ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה מלול, ביניהם ראש ממשלת ישראל אהוד אולמרט, הזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל, והשחקנית והזמרת הישראלית נועה תשבי. שם המשפחה מלול אינו נפוץ במיוחד, אך הוא מדורג כשם המשפחה ה-4,845 הנפוץ ביותר בארצות הברית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן