דף הבית » אנציקלופדיה » משמעות שם המשפחה מיילר

משמעות שם המשפחה מיילר

משמעות שם המשפחה מיילר

משמעות שם המשפחה מיילר

שם המשפחה מיילר הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית "מהלר", שפירושה "דואר" או "דוור". זהו שם משפחה שניתן למי שהיה דוור או מוביל דואר. השם נמצא גם במדינות אחרות, כמו אנגליה, שם הוא מאוית "מאלר".

היסטוריה של מיילר שם המשפחה

מקורו של שם המשפחה מיילר הוא בגרמניה בתחילת המאה ה-17. נהוג לחשוב שהשם ניתן למי שהיה דוור או מוביל דואר. השם נמצא גם במדינות אחרות, כמו אנגליה, שם הוא מאוית "מאלר". השם מיילר נמצא גם בארצות הברית, שם מאמינים שהוא הובא על ידי מהגרים גרמנים בסוף המאה ה-18. השם נפוץ ביותר באזורי המערב התיכון וצפון מזרח המדינה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מיילר

אחד האנשים המפורסמים ביותר עם שם המשפחה מיילר הוא הסופר האמריקאי נורמן מיילר. הוא נולד ב-1923 וידוע בעיקר בזכות הרומנים שלו, כמו "העירומים והמתים" ו"שיר התליין". הוא גם היה עיתונאי זוכה פרס פוליצר וזכה פעמיים בפרס הספר הלאומי.

השוואה מהירה

מָקוֹר מַשְׁמָעוּת
גֶרמָנִיָת דואר או דוור
אַנְגלִיָה מאלר
ארצות הברית מהגרים גרמנים

דעה אישית

אני חושב ששם המשפחה מיילר הוא שם נהדר. יש לו מורשת גרמנית חזקה ומזוהה עם מקצוע חשוב ומכובד. זה גם שם שמזוהה עם מחבר מפורסם, וזה בונוס נחמד.

שאלות ותשובות

מה מקור שם המשפחה מיילר?

שם המשפחה מיילר הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית "מהלר", שפירושה "דואר" או "דוור".

האם שם המשפחה Mailer נמצא במדינות אחרות?

כן, שם המשפחה מיילר נמצא במדינות אחרות, כמו אנגליה, שם הוא מאוית "מאלר". הוא נמצא גם בארצות הברית, לשם מאמינים שהוא הובא על ידי מהגרים גרמנים בסוף המאה ה-19.

האם יש אדם מפורסם עם שם המשפחה מיילר?

כן, אחד האנשים המפורסמים ביותר עם שם המשפחה מיילר הוא הסופר האמריקאי נורמן מיילר. הוא נולד ב-1923 וידוע בעיקר בזכות הרומנים שלו, כמו "העירומים והמתים" ו"שיר התליין".

סיכום

שם המשפחה מיילר הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית "מהלר", שפירושה "דואר" או "דוור". זהו שם משפחה שניתן למי שהיה דוור או מוביל דואר. השם נמצא גם במדינות אחרות, כמו אנגליה, שם הוא מאוית "מאלר". השם נפוץ ביותר באזורי המערב התיכון וצפון מזרח ארצות הברית. אחד האנשים המפורסמים ביותר עם שם המשפחה מיילר הוא הסופר האמריקאי נורמן מיילר. הוא נולד ב-1923 וידוע בעיקר בזכות הרומנים שלו, כמו "העירומים והמתים" ו"שיר התליין".

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן