דף הבית » עשרת הגדולים » משמעות שם המשפחה מורדו ומקורו

משמעות שם המשפחה מורדו ומקורו

משמעות שם המשפחה מורדו ומקורו

מה המשמעות של שם המשפחה מורדו?

שם המשפחה מורדו הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה העברית "מורדכי", שפירושה "לוחם". מאמינים שמקור משפחת מורדו במזרח התיכון והיגר לאירופה ולארצות הברית בסוף המאה ה-19. שם המשפחה מורדו נמצא לרוב בארצות הברית, ישראל ובריטניה.

היסטוריה משפחתית של מורדו

למשפחת מורדו היסטוריה ארוכה ועשירה. מאמינים שמשפחת מורדו מקורה במזרח התיכון והיגרה לאירופה ולארצות הברית בסוף המאה ה-19. למשפחת מורדו מסורת ארוכה וגאה של שירות למדינותיה, עם חברים רבים המשרתים בצבא ובממשלה.

סמל משפחת מורדו וסמל

סמל משפחת מורדו הוא מגן שעליו משתולל אריה. האריה הוא סמל לכוח ואומץ, ומהווה תזכורת להיסטוריה הארוכה והגאה של משפחת מורדו. בסמל מופיע גם מגן דוד, שהוא סמל לאמונה היהודית.

מוטו משפחת מורדו

המוטו של משפחת מורדו הוא "כוח ואומץ". המוטו הזה הוא תזכורת להיסטוריה הארוכה והגאה של משפחת מורדו, ומהווה תזכורת לשאוף תמיד לכוח ואומץ בכל תחומי החיים.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מורדו

ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה מורדו, כולל:

  • הרב מרדכי קפלן, מייסד תנועת היהדות השיקום
  • הרב מרדכי אליהו, לשעבר הרב הראשי לישראל
  • הרב מרדכי גיפטר, לשעבר רבה הראשי של טלז-סטון, ישראל
  • הרב מרדכי יוסף, לשעבר רבה הראשי של ירושלים
  • הרב מרדכי שלמה פרידמן, לשעבר רבה הראשי של ירושלים

סיכום

שם המשפחה מורדו הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה העברית "מורדכי", שפירושה "לוחם". למשפחת מורדו היסטוריה ארוכה וגאה, עם חברים רבים המשרתים בצבא ובממשלה. סמל משפחת מורדו הוא מגן שעליו משתולל אריה, והמוטו המשפחתי הוא "כוח ואומץ". ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה מורדו, ביניהם הרב מרדכי קפלן, הרב מרדכי אליהו, הרב מרדכי גיפטר, הרב מרדכי יוסף והרב מרדכי שלמה פרידמן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן