דף הבית » אנציקלופדיה » משמעות שם המשפחה מגידיש

משמעות שם המשפחה מגידיש

משמעות שם המשפחה מגידיש

מה פירוש שם המשפחה מגידיש?

שם המשפחה מגידיש הוא שם משפחה יהודי ממוצא אשכנזי. זה נגזר מהמילה העברית "מגיד", שפירושה "מורה". שם המשפחה נמצא לרוב בקרב יהודים ממוצא מזרח אירופי, ומאמינים שמקורו באוקראינה.

מקור שם המשפחה מגידיש

מקורו של שם המשפחה מגידיש באוקראינה, שם הוא שימש לציון מורה או מלומד. סביר להניח ששם המשפחה אומץ על ידי משפחות יהודיות שהיו צאצאי מורים או מלומדים. שם המשפחה נמצא גם בקרב יהודים ממוצא פולני, ליטאי ורוסי.

שכיחות שם המשפחה מגידיש

שם המשפחה מגידיש נמצא לרוב בקרב יהודים ממוצא מזרח אירופי. הוא נמצא גם בקרב יהודים ממוצא פולני, ליטאי ורוסי. שם המשפחה נמצא גם בישראל, שם משתמשים בו יהודים רבים ממוצא מזרח אירופי.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מגידיש

ישנם מספר אנשים מפורסמים הנושאים את שם המשפחה מגידיש. אלה כוללים את הפוליטיקאי והדיפלומט הישראלי אבא אבן, הפוליטיקאי והדיפלומט הישראלי שמעון פרס, והפוליטיקאי והדיפלומט הישראלי יצחק רבין.

שאלות ותשובות

ש: האם שם המשפחה מגידיש נפוץ?

ת: שם המשפחה מגידיש נמצא לרוב בקרב יהודים ממוצא מזרח אירופי. הוא נמצא גם בקרב יהודים ממוצא פולני, ליטאי ורוסי.

ש: האם שם המשפחה מגידיש נמצא בישראל?

ת: כן, שם המשפחה מגידיש נמצא בישראל, שם משתמשים בו יהודים רבים ממוצא מזרח אירופי.

סיכום

שם המשפחה מגידיש הוא שם משפחה יהודי ממוצא אשכנזי. זה נגזר מהמילה העברית "מגיד", שפירושה "מורה". שם המשפחה נמצא לרוב בקרב יהודים ממוצא מזרח אירופי, ומאמינים שמקורו באוקראינה. ישנם כמה אנשים מפורסמים הנושאים את שם המשפחה מגידיש, ביניהם הפוליטיקאים והדיפלומטים הישראלים אבא אבן, שמעון פרס ויצחק רבין. שם המשפחה מגידיש נמצא גם בישראל, שם הוא משמש יהודים רבים ממוצא מזרח אירופי. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן