דף הבית » TOP10 » משמעות שם המשפחה מאיירוביץ: מדריך מקיף

משמעות שם המשפחה מאיירוביץ: מדריך מקיף

2023-05-08 13:51:00+02:00

מה המשמעות של שם המשפחה מאיירוביץ?

שם המשפחה מאירוביץ הוא שם משפחה יהודי ממוצא אשכנזי. הוא נגזר מהשם העברי "מאייר", שפירושו "מי שהוא מהעיר מאייר". השם מאייר נגזר מהמילה העברית "מאיר", שפירושה "מואר". כמו כן, מאמינים כי השם מאיירוביץ נגזר מהמילה ביידיש "מאייר", שפירושה "מורה".

מקור שם המשפחה מאיירוביץ

מקורו של שם המשפחה מאיירוביץ הוא בעיירה מאייר, השוכנת באוקראינה. העיירה נוסדה במאה ה-16 על ידי מתיישבים יהודים שנמלטו מרדיפות באזורים אחרים באירופה. העיירה נקראה על שם המילה העברית "מאיר", שפירושה "מואר". סביר להניח שמקורו של שם המשפחה מאיירוביץ' גם הוא בעיירה מאייר, השוכנת באוקראינה. העיירה נוסדה במאה ה-16 על ידי מתיישבים יהודים שנמלטו מרדיפות באזורים אחרים באירופה. העיירה נקראה על שם המילה העברית "מאיר", שפירושה "מואר".

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מאיירוביץ

ישנם כמה אנשים בולטים בעלי שם המשפחה מאיירוביץ. אלה כוללים:• הרב יצחק מאיירווץ, רב בולט במאה ה-19, אשר נודע בחכמתו ובמנהיגותו.• רבי ישראל מאיירווץ, רב בולט במאה ה-20, אשר נודע בחכמתו והנהגתו.• הרב אברהם מאיירווץ, רב בולט במאה ה-21 הידוע בחכמתו ובמנהיגותו.• הרב יצחק מאיירווץ, רב בולט במאה ה-21 הידוע בחכמתו ובמנהיגותו.

תפוצת שם משפחה מאיירוביץ

שם המשפחה מאיירוביץ נמצא לרוב באוקראינה, רוסיה וישראל. הוא נמצא גם בארצות הברית, קנדה ומדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות.

שם משפחה מאיירוביץ בארצות הברית

בארצות הברית, שם המשפחה מאיירוביץ נמצא לרוב בניו יורק, קליפורניה ופלורידה. הוא נמצא גם במדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות, כמו ניו ג'רזי, פנסילבניה ואילינוי.

שם משפחה מאיירוביץ בקנדה

בקנדה, שם המשפחה מאיירוביץ נמצא לרוב באונטריו, קוויבק וקולומביה הבריטית. הוא נמצא גם במחוזות אחרים עם אוכלוסיות יהודיות גדולות, כמו אלברטה ומניטובה.

שם משפחה מאיירוביץ בישראל

בישראל, שם המשפחה מאירוביץ נמצא לרוב בירושלים, תל אביב וחיפה. הוא מצוי גם בערים אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות, כמו באר שבע, אשדוד ונתניה.

סיכום

שם המשפחה מאירוביץ הוא שם משפחה יהודי ממוצא אשכנזי. הוא נגזר מהשם העברי "מאייר", שפירושו "מי שהוא מהעיר מאייר". השם מאייר נגזר מהמילה העברית "מאיר", שפירושה "מואר". כמו כן, מאמינים כי השם מאיירוביץ נגזר מהמילה ביידיש "מאייר", שפירושה "מורה". שם המשפחה מאיירוביץ נמצא לרוב באוקראינה, רוסיה וישראל. הוא נמצא גם בארצות הברית, קנדה ומדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות. ישנם כמה אנשים בולטים בעלי שם המשפחה מאירוביץ, ביניהם הרב יצחק מאיירווץ, רבי ישראל מאיירווץ, רבי אברהם מאיירווץ והרב יצחק מאיירווץ. שם המשפחה מאיירוביץ הוא שם ייחודי ומעניין בעל היסטוריה ומשמעות עשירה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן