דף הבית » מומלץ בהקדם » משמעות שם המשפחה חסון

משמעות שם המשפחה חסון

משמעות שם המשפחה חסון

מה פירוש שם המשפחה חסון?

שם המשפחה חסון הוא שם פטרונימי הנגזר מהשם הפרטי העברי חסון, שמקורו במילה העברית "חסן" שמשמעותה "כהן". שם המשפחה חסון נמצא במדינות רבות, כולל ארצות הברית, קנדה וישראל. שם המשפחה חסון הוא שם משפחה יהודי נפוץ, ונמצא במשפחות יהודיות רבות. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא נמצא במדינות רבות ברחבי העולם.

מקור שם המשפחה חסון

מקורו של שם המשפחה חסון הוא במזרח התיכון. מאמינים שזה נגזר מהמילה העברית "חסאן", שפירושה "כומר". שם המשפחה חסון נמצא במדינות רבות, כולל ארצות הברית, קנדה וישראל. שם המשפחה חסון הוא שם משפחה יהודי נפוץ, ונמצא במשפחות יהודיות רבות. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא נמצא במדינות רבות ברחבי העולם.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה חסון

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה חסון, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, השחקן והקומיקאי האמריקאי סת' רוגן, והזמר והיוצר האמריקאי אדם לוין.

וריאציות של שם המשפחה חסון

לשם המשפחה חסון וריאציות רבות, כולל חסוני, חסונה, חסונוב וחסונוביץ'.

סיכום

שם המשפחה חסון הוא שם פטרונימי הנגזר מהשם הפרטי העברי חסון, שמקורו במילה העברית "חסן" שמשמעותה "כהן". שם המשפחה חסון נמצא במדינות רבות, כולל ארצות הברית, קנדה וישראל. זהו שם משפחה יהודי נפוץ, והוא נמצא במשפחות יהודיות רבות. יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה חסון, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, השחקן והקומיקאי האמריקאי סת' רוגן, והזמר והיוצר האמריקאי אדם לוין. לשם המשפחה חסון וריאציות רבות, כולל חסוני, חסונה, חסונוב וחסונוביץ'. כדי ללמוד עוד על המשמעות והמקור של שם המשפחה חסון, צפו בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן