דף הבית » מעניין » משמעות שם המשפחה חנניה

משמעות שם המשפחה חנניה

משמעות שם המשפחה חנניה

מה המשמעות של שם משפחה חנניה?

שם המשפחה חנניה הוא ממקור עברי והוא נגזר מהשם העברי חנן שפירושו "חסד" או "רחמים". זהו שם משפחה נפוץ בקרב יהודים ונמצא במדינות רבות ברחבי העולם. שם המשפחה נמצא גם בתרבויות אחרות, כמו במזרח התיכון, שם הוא מאוית לעתים כחניניה.

מקורות שם המשפחה חנניה

מקורו של שם המשפחה חנניה הוא במזרח התיכון, שם הוא שימש כשם פטרונימי. זה אומר שהוא שימש לזיהוי אביו או אביו של אדם. השם נמצא גם בתרבויות אחרות, כמו בפזורה היהודית, שם הוא מאוית לעתים כחניניה.

וריאציות של שם המשפחה חנניה

לשם המשפחה חנניה מספר וריאציות, כולל חנן, חנני, חננאל, חננאל, חנניה וחנניה. זה מאוית לפעמים גם בשם חננאל, חננאל, חנניה וחנניה.

השוואה מהירה

שֵׁם מַשְׁמָעוּת מָקוֹר
חנניה חסד או רחמים המזרח התיכון
חנן חסד או רחמים עִברִית
חנניה חסד או רחמים תפוצות יהודיות
חננאל חסד או רחמים עִברִית
חנניה חסד או רחמים עִברִית

אנשים מפורסמים עם שם משפחה חנניה

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה חנניה, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, נשיא ישראל ראובן ריבלין ושר הביטחון אביגדור ליברמן. אנשים בולטים נוספים בעלי שם המשפחה כוללים את הזמר והפזמונאי הישראלי דיוויד ברוזה, השחקן והבמאי הישראלי עודד קוטלר, והשחקנית והדוגמנית הישראלית גל גדות.

סיכום

שם המשפחה חנניה הוא ממקור עברי והוא נגזר מהשם העברי חנן שפירושו "חסד" או "רחמים". זהו שם משפחה נפוץ בקרב יהודים ונמצא במדינות רבות ברחבי העולם. שם המשפחה נמצא גם בתרבויות אחרות, כמו במזרח התיכון, שם הוא מאוית לעתים כחניניה. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה חנניה, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, נשיא ישראל ראובן ריבלין ושר הביטחון אביגדור ליברמן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן